Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36809
Назва: | Правове регулювання цифровізації як вектора розвитку приватного права на прикладі освітніх відносин |
Автори: | Менджул, Марія Василівна Давидова, Наталія |
Ключові слова: | освітнє, право, правове, регулювання, цифровізація, ІТ-право, штучний, інтелект |
Дата публікації: | тра-2021 |
Бібліографічний опис: | Наталія Давидова, Марія Менджул. Правове регулювання цифровізації як вектора розвитку приватного права на прикладі освітніх відносин. Університетські наукові записки, 2021, No 1(79), С. 43-54. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджується цифрова трансформація суспільства та пра-вове регулювання інформатизації сфери освіти. Сучасні інформа-ційні та комунікаційні технології є невід’ємним елементом дія-льності кожного підприємства й організації, вони використову-ються в кожній сфері людської діяльності, де освіта не є винят-ком. Інформатизація освіти — це досить складна сучасна тенде-нція, пов’язана з упровадженням в навчально-виховний процес рі-зного роду інформаційних засобів, що працюють на основі мікроп-роцесорів, а також електронної продукції і нових педагогічних те-хнологій, що базуються на використанні інформаційно-комуніка-ційних технологій для навчання. Можна виділити декілька на-прямів цифровізації освіти, кожен з яких вже отримав чи очікує на нормативно-правове регулювання. ІТ-технології займають пе-рвинне місце в освітній реформі, що наразі відбувається в Україні. Сучасне законодавство України, у тому числі рамковий освітній закон, визначили такі напрями цифровізації освітньої сфери: он-лайн-подача документів для вступу в заклад освіти; віднесення інформаційно-комунікаційна компетентності до ключових ком-петентностей; залучення інформаційно-комунікативних техно-логій у навчальний процес у формі активізації дистанційної фо-рми навчання; розширення методології навчання через появу ме-тодів кахут та освітній хакатон; відкритість та загальнодо-ступність інформації про діяльність закладів освіти на вебсай-тах; бенчмаркінг та рейтингування закладів освіти; форму-вання та прозорість державних електронних баз з питань освіти; запровадження електронного документообігу, застосу-вання інформаційно-аналітичної системи «Навчання»; викорис-тання електронного кабінету здобувача освіти та викладача; електронні бібліотечні фонди; боротьба з академічним плагіа-том; онлайн-репозитарій; застосування штучного інтелекту в освіті. Застосування інформаційних технологій може покра-щити рівень освіти та підтримувати рівновагу між залученням досягнень науки і техніки, з одного боку, та людського персоналу — з іншого, до процесу навчання. Інформаційно-комунікаційні те-хнології та застосування штучного інтелекту в недалекому май-бутньому не замінить людину-викладача, але істотно змінить акценти в освітньому процесі. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36809 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
218-Article Text-388-1-10-20210926.pdf | 270.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.