Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36908
Title: | Організація управлінської діяльності як засіб педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи |
Authors: | Попадич, Олена Олександрівна |
Keywords: | педагогічно-правова підготовка, майбутній вчитель, початкова школа, організація, управлінська діяльність |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми |
Citation: | Організація управлінської діяльності як засіб педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021. С. 71–79. |
Abstract: | Для належного формування правової компетентності молодших школярів випускники закладів вищої педагогічної освіти повинні володіти відповідними управлінськими знаннями і вміннями. Мета статті – розкриття психолого-педагогічних засад управлінського підходу як засобу педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи та складової професіоналізму викладача закладу вищої освіти. Збільшення значущості управлінської діяльності сьогодні – об’єктивна закономірність, зумовлена низкою чинників. Досліджено поняття «організація управлінської діяльності», що дало змогу трактувати його як «упорядкування педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів за тими чи іншими вимогами (критерії, правила, принципи), наданням їй необхідної форми для найоптимальнішої реалізації заданої мети». Сформульовано психолого-педагогічні засади управлінського підходу як засобу педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів закладів вищої освіти. Унаслідок здійснення завдань педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів повинна сформуватися педагогічно-правова компетентність у засвоєнні потрібних знань, пошуку інформації, вмінні оперативно виконувати фахові завдання. Управлінські дії педагогів за педагогічно-правової підготовки повинні орієнтуватися на здійснення ними як виконавської, так і творчої діяльності. Психологічну готовність викладачів закладів вищої освіти здійснювати педагогічно-правову підготовку майбутнього вчителя початкових класів визначають не тільки наявність досвіду, вікові та особистісні риси, а й ступінь мотивації до її здійснення. Результативність педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів визначаються рівнем відповідності методичного забезпечення, ознайомлення з науковою базою педагогічно-правової підготовки для засвоєння ними культури навчальної праці у закладі вищої освіти, що істотно позначається на ефективності організаційної діяльності. Ознака результативності педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів – спроможність самостійного визначення мети й завдань власної фахової діяльності, забезпечення її інформаційної основи, передбачення ймовірних наслідків своєї діяльності, коригування й перебудова діяльності та поведінки, як своїх, так і учнів. Обов’язкова складова організації педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів передбачає надійний контроль, об’єктивну оцінку здобутих студентом знань, умінь та навичок, поінформованість про його здобутки тощо. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36908 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попадич_стаття_Вінниця.pdf | 510.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.