Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36908
Title: Організація управлінської діяльності як засіб педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Authors: Попадич, Олена Олександрівна
Keywords: педагогічно-правова підготовка, майбутній вчитель, початкова школа, організація, управлінська діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми
Citation: Організація управлінської діяльності як засіб педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021. С. 71–79.
Abstract: Для належного формування правової компетентності молодших школярів випускники закладів вищої педагогічної освіти повинні володіти відповідними управлінськими знаннями і вміннями. Мета статті – розкриття психолого-педагогічних засад управлінського підходу як засобу педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи та складової професіоналізму викладача закладу вищої освіти. Збільшення значущості управлінської діяльності сьогодні – об’єктивна закономірність, зумовлена низкою чинників. Досліджено поняття «організація управлінської діяльності», що дало змогу трактувати його як «упорядкування педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів за тими чи іншими вимогами (критерії, правила, принципи), наданням їй необхідної форми для найоптимальнішої реалізації заданої мети». Сформульовано психолого-педагогічні засади управлінського підходу як засобу педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів закладів вищої освіти. Унаслідок здійснення завдань педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів повинна сформуватися педагогічно-правова компетентність у засвоєнні потрібних знань, пошуку інформації, вмінні оперативно виконувати фахові завдання. Управлінські дії педагогів за педагогічно-правової підготовки повинні орієнтуватися на здійснення ними як виконавської, так і творчої діяльності. Психологічну готовність викладачів закладів вищої освіти здійснювати педагогічно-правову підготовку майбутнього вчителя початкових класів визначають не тільки наявність досвіду, вікові та особистісні риси, а й ступінь мотивації до її здійснення. Результативність педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів визначаються рівнем відповідності методичного забезпечення, ознайомлення з науковою базою педагогічно-правової підготовки для засвоєння ними культури навчальної праці у закладі вищої освіти, що істотно позначається на ефективності організаційної діяльності. Ознака результативності педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів – спроможність самостійного визначення мети й завдань власної фахової діяльності, забезпечення її інформаційної основи, передбачення ймовірних наслідків своєї діяльності, коригування й перебудова діяльності та поведінки, як своїх, так і учнів. Обов’язкова складова організації педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів передбачає надійний контроль, об’єктивну оцінку здобутих студентом знань, умінь та навичок, поінформованість про його здобутки тощо.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36908
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попадич_стаття_Вінниця.pdf510.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.