Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36908
Название: | Організація управлінської діяльності як засіб педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи |
Авторы: | Попадич, Олена Олександрівна |
Ключевые слова: | педагогічно-правова підготовка, майбутній вчитель, початкова школа, організація, управлінська діяльність |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми |
Библиографическое описание: | Організація управлінської діяльності як засіб педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021. С. 71–79. |
Краткий осмотр (реферат): | Для належного формування правової компетентності молодших школярів випускники закладів вищої педагогічної освіти повинні володіти відповідними управлінськими знаннями і вміннями. Мета статті – розкриття психолого-педагогічних засад управлінського підходу як засобу педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкової школи та складової професіоналізму викладача закладу вищої освіти. Збільшення значущості управлінської діяльності сьогодні – об’єктивна закономірність, зумовлена низкою чинників. Досліджено поняття «організація управлінської діяльності», що дало змогу трактувати його як «упорядкування педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів за тими чи іншими вимогами (критерії, правила, принципи), наданням їй необхідної форми для найоптимальнішої реалізації заданої мети». Сформульовано психолого-педагогічні засади управлінського підходу як засобу педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів закладів вищої освіти. Унаслідок здійснення завдань педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів повинна сформуватися педагогічно-правова компетентність у засвоєнні потрібних знань, пошуку інформації, вмінні оперативно виконувати фахові завдання. Управлінські дії педагогів за педагогічно-правової підготовки повинні орієнтуватися на здійснення ними як виконавської, так і творчої діяльності. Психологічну готовність викладачів закладів вищої освіти здійснювати педагогічно-правову підготовку майбутнього вчителя початкових класів визначають не тільки наявність досвіду, вікові та особистісні риси, а й ступінь мотивації до її здійснення. Результативність педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів визначаються рівнем відповідності методичного забезпечення, ознайомлення з науковою базою педагогічно-правової підготовки для засвоєння ними культури навчальної праці у закладі вищої освіти, що істотно позначається на ефективності організаційної діяльності. Ознака результативності педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів – спроможність самостійного визначення мети й завдань власної фахової діяльності, забезпечення її інформаційної основи, передбачення ймовірних наслідків своєї діяльності, коригування й перебудова діяльності та поведінки, як своїх, так і учнів. Обов’язкова складова організації педагогічно-правової підготовки майбутнього вчителя початкових класів передбачає надійний контроль, об’єктивну оцінку здобутих студентом знань, умінь та навичок, поінформованість про його здобутки тощо. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36908 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попадич_стаття_Вінниця.pdf | 510.32 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.