Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36909
Название: | Інтегративні зв՚язки методів правової підготовки майбутніх учителів початкових класів |
Авторы: | Попадич, Олена Олександрівна |
Ключевые слова: | інтегративні зв’язки, взаємодія, методи та форми навчання, правова підготовка, майбутні учителі початкових класів |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх |
Библиографическое описание: | Інтегративні зв՚язки методів правової підготовки майбутніх учителів початкових класів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх. 2021. Вип. 74, Т. 1. С. 128–132. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті виокремлено чинники, які зумовлюють специфіку правової підготовки майбутнього вчителя у вищій школі. Виявлено, що зостається недостатньо дослідженою проблема визначення функцій методів й форм правової підготовки та їхнього взаємозв’язку. Мета статті – обґрунтування доцільності інтегративних зв’язків методів та форм правової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Зазвичай педагоги та студенти ЗВО, а відтак – студенти під час педагогічної практики й у майбутній фаховій діяльності – послуговуються одними і тими ж методами правової підготовки. Обґрунтовано, що у складному процесі правової підготовки всі методи проходять певний спіралеподібний цикл, вони не тільки взаємопов’язані, а й трансформуються у ланцюжку: підвищення компетентності педагога вищої школи – застосування методу викладачами закладів вищої освіти у вихованні студентів – застосування методу студентами під час навчання, педагогічної практики й у майбутній фаховій діяльності, аби впливати на учнів. Окресленим зв’язкам методів підготовки треба відводити істотну роль у формуванні правової освіти, забезпечуючи її цілісність і системність. Позаяк майбутній учитель, сприймаючи той чи інший метод підготовки, підсвідомо трансформує його на власну майбутню фахову діяльність. Наведено низку прикладів взаємодії методів і форм, зокрема зміст практичного заняття щодо знання дітьми їх прав у формі «Подорожі з казковими героями до країни права». На прикладі героїв відомих казок розглянули статті Конвенції про права дитини і встановили, яке право, визначене Конвенцією про права дитини, було порушено стосовно того, або іншого геро. Виявлено, що онлайн навчання проведення виховних заходів з дітьми щодо захисту прав людини викликали зацікавленість у присутніх та жваве обговорення. Послуговування ілюстративним матеріалом підручників початкової школи – доступний і ефективний метод правової підготовки студентів ЗВО, завдяки якому реалізуються три взаємопов’язані функції навчання: сприяння правовому вихованню студентів, ознайомлення їх з підручниками початкової школи, якісна правова підготовка студентів до майбутньої фахової діяльності чи педагогічної практики. Зроблено висновок, що функціональний зв’язок методів правової підготовки майбутніх учителів початкової школи полягає в їхньому цілісному й системному застосуванні, забезпеченні неперервності використання одного й того самого методу на різних стадіях діяльності науковців, педагогів та студентів. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36909 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Попадич_стаття_Запоріжжя.pdf | 621.79 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.