Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36910
Назва: Шляхи реалізації професійно спрямованого змісту педагогічно-правової підготовки майбутніх учителів початкової школи
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Ключові слова: майбутні учителі, педагогічно-правова підготовка, професійне спрямування змісту початкової школи шляхи реалізації
Дата публікації: 2021
Видавництво: Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Шляхи реалізації професійно спрямованого змісту педагогічно-правової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Вип. 35, Т. 5. С. 197–202.
Короткий огляд (реферат): В умовах професійної освіти класичні курси правових дисциплін повинні бути не лише фахово зорієнтованими, а й спрямованими на формування педагогічно-правової основи для спеціальних знань. Водночас логіка педагогічно-правової підготовки, єдність курсу правових дисциплін необхідно зберегти й передати студентам. Мета статті – обґрунтування шляхів реалізації професійно спрямованого змісту педагогічно-правової підготовки майбутніх учителів початкової школи, послуговуючись аналізом змісту навчання з погляду фахового спрямування теперішньої освіти. Уточнено завдання викладання правових дисциплін майбутніми вчителями початкових класів у контексті гуманізації освіти, де важливі два аспекти: здатність моделювати педагогічні процеси і вміння практично застосовувати отриманий розв’язок педагогічно-правової підготовки. Такі вміння власне формує й розвиває викладання правових дисциплін для вчителів початкових класів – дисципліна, спрямована на педагогічно-правову підготовку педагогів початкових класів. Для вивчення низки педагогічних явищ послуговуються педагогічно-правовими моделями, точніше спрощеним формальним їхнім описом, враховуючи найсуттєвіші чинники досліджуваного явища. Відповідно до окресленого широкого спектру педагогічно-правових моделей та галузі їхнього застосування, сучасний педагог зобов’язаний ґрунтовно володіти правовими поняттями й методами дослідження педагогічних процесів. Основи таких навичок необхідно формувати у студентів педагогічних спеціальностей уже під час вивчення ними нормативних правових (правознавство, педагогічно-правове моделювання, правова статистика) та педагогічних (педагогічні теорія й менеджмент) дисциплін, поглиблюючи програми спеціальних дисциплін (методи навчання в початковій школі, ігрові методи тощо). Водночас, викладаючи базові педагогічні дисципліни, варто, за можливості, якнайширше застосовувати такі поняття й методи, поглиблюючи навички студентів у правовій галузі. Виконання таких важливих завдань варто розпочинати з упровадження концепції викладання правових дисциплін для вчителів початкової школи. Основними шляхами викладання правових дисциплін, ознайомлення студентів з ними є: поступове формування переконаності студентів у потребі глибокого засвоєння ними основних понять і методів правових дисциплін; посилення інтересу студентів до правових дисциплін, поглиблення розуміння їхніх понять і методів; збільшення ефективності міжпредметних зв’язків з базовими педагогічними дисциплінами; набуття студентами практичних навичок правового моделювання в початковій школі і застосування правових методів у педагогічному аналізі.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36910
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попадич_стаття_Дрогобич.pdf497.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.