Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36912
Title: Роль треш металу у становленні екстремальної важкої музики (на матеріалах інтерв`ю музикантів)
Other Titles: The role of thrash metal in the formation of extreme heavy music (based on the interview of musicians)
Authors: Стойків, Андрій Дмитрович
Keywords: треш метал, екстремальний метал, хеві метал, протест, суб-жанри, тематика, «Slayer», «Megadeth»
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Стойків, Андрій Дмитрович Роль треш металу у становленні екстремальної важкої музики (на матеріалах інтерв`ю музикантів) / Андрій Дмитрович Стойків // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Історія / редкол.: Ю. В. Данилець (головний редактор) та ін. – Ужгород : Говерла, 2021. – №Вип. 1 (44). – С. 160-168. – Рез. укр.; англ. – Бібліогр.: с. 166-167 (58 назв).
Series/Report no.: Історія;
Abstract: Стаття присвячується визначенню ролі треш метал музики у становленні екстремальної важкої музики наприкінці 1980-х – початку 1990-х років. Увага акцентована на значенні окремого суб-жанру хеві метал музики у формуванні нової стилістики важкої музики, зокрема нових вокальних технік, складнішої композиції та розширення тематики текстів. Проаналізовано критерії, за якими можна здійснити атрибуцію екстремальної важкої музики серед інших суб-жанрів хеві металу, також визначено місце треш металу, як перехідного етапу між хеві металом та екстремальною музикою. Робота має міждисциплінарний характер, що виявляється у використанні методичних підходів історії та культурології. У статті розглядаються різні ареали розвитку треш метал музики, зокрема США, де з’явився відповідний феномен; Німеччина та Швейцарія, які якісно відрізнялись від американської сцени, та Бразилія, музиканти якої задали стандарти звукозапису для значної частини екстремальної музики. У статті вказано причини занепаду популярності треш металу на початку 1990-х років у контексті загального розвитку рок музики та визначено особливості його еволюції в екстремальний метал. Окрім музичної складової, у статті окреслено соціально-поведінкові елементи фанатів треш металу під час виступів гуртів, які також склали імідж екстремальності метал музики. Окрему увагу присвячено гуртам «Slayer» та «Megadeth», які заклали основи контроверсійності у тематиці текстів, що, у свою чергу, є характристикою екстремального металу. Еволюціонувавши з Нової хвилі британського хеві металу, американський треш метал розвинув нові риси у важкій музиці, зокрема швидкі агресивні рифи, загострив тематику творів, особливо політичну й антирелігійну. Бунтуючи проти засилля глем металу, прихильники треш металу розробили власний імідж, який полягав у агресивності та відповідній поведінці фанатів під час концертів. Розвиваючись у США, треш метал набув популярності в інших частинах світу, сцени яких склали свої особливості, які, у майбутньому, вплинули на становлення екстремальної важкої музики. Наприкінці 1980-х у радіо-форматі США відбулось зміщення запиту на гранж, який витіснив треш метал з етеру, після чого, суб-жанр, почав занепадати і на його місце в андеграунді важкої музики зайняли дез і блек метал. Ключові слова: треш метал, екстремальний метал, хеві метал, протест, суб-жанри, тематика, «Slayer», «Megadeth».
The article is devoted to defining the role of thrash metal music in the foundation of extreme heavy music in the late 1980s and early 1990s. Attention focused on the importance of a separate sub-genre of heavy metal music in forming a new style of heavy music, including new vocal techniques, building more complex compositions, and expanding the lyrics' themes. Analyzed the criteria by which extreme heavy music can attribute among other sub-genres of heavy metal and defined thrash metal as a transitional stage between heavy metal and extreme music. The work is interdisciplinary, which manifested in the use of methodological approaches to history and cultural studies. The article examined various areas of development of thrash metal music, particularly the United States, where the phenomenon has appeared; Germany and Switzerland, which differed qualitatively from the American scene; and Brazil, whose musicians have set recording standards for much of the extreme music. The article identified the reasons for the popularity decline of thrash metal in the early 1990s in the context of the general development of rock music and identified the features of the evolution into extreme metal. In addition to the musical component, the article outlined the social and behavioral elements of thrash metal fans during bands' performances, which also formed the image of the extremity of metal music. Special attention in the article is devoted to the Slayer and Megadeth bands, the foundation of controversy in the subject of lyrics, which, in turn, is characterized by extreme metal. Evolving from the New Wave of British heavy metal, American thrash metal develop new features in heavy music, including fast, aggressive riffs, and sharpened the lyrics' themes, primarily political and anti-religious. Rebelled against the dominance of glam metal, thrash metal fans developed their image, which consisted of aggression and appropriate behavior during concerts. Developed in the United States, thrash metal has gained popularity in other parts of the world, whose scenes have developed their characteristics, which, in the future, influenced the formation of extreme heavy music. In the late 1980s, the US radio format shifted the demand for grunge, which supplanted thrash metal from the radio. The sub-genre began to decline and was replaced by death and black metal in the heavy metal music underground. Keywords: thrash metal, extreme metal, heavy metal, protest, controversies, sub-genres, lyrics, Slayer, Megadeth.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36912
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 1(44) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ ТРЕШ МЕТАЛУ У СТАНОВЛЕННІ.pdf874.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.