Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолісник, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorЛевкулич, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-10-31T12:16:49Z-
dc.date.available2021-10-31T12:16:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКолісник Г.М., Левкулич В.В. Стратегія маркетингу облікових консалтингових послуг // Науковий Вісник Хмельницького національного університету. Серія «Економічні науки. – 2020. – Вип. № 4, Том 2. – С. 177 – 182.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37075-
dc.description.abstractРинкове середовище формує попит на консультаційні послуги, тому і є рушієм для створення і функціонування консалтингового підприємства. Успішність продажу консультаційних консалтингових послуг значною мірою залежить від рівня кваліфікації консультанта. В консалтингових компаніях провідних країн світу значного поширення набуває практика облікових консалтингових послуг у різних своїх проявах: по організації і веденню бухгалтерського обліку та складанню фінансової звітності аутсорсинговими чи консалтинговими компаніями. Саме тому, поширення практики використання послуг з облікового консалтингу підприємств та організацій з питань організації облікової роботи серед вітчизняних підприємств в умовах соціально-економічних трансформацій, а також доцільності надання таких послуг з питань ведення бізнесу та складання звітності за міжнародними стандартами набуває особливої актуальності та важливості. Метою статті є обґрунтування необхідності та ефективності використання послуг з облікового консалтингу та їх реалізації задля підвищення якості та ефективності організації облікового процесу підприємств та організацій. Досліджено стратегічні напрями реалізації облікових консалтингових послуг включають в себе систему певних підходів. Розглянуто напрями реалізації облікових консалтингових послуг які включають в себе: особливості ціноутворення в організації; особливості послуг, що надаються; орієнтир на залучення додаткових клієнтів та їх обслуговування; базуються на принципах фінансового та якісного контролю діяльності організації та орієнтовані на розвиток персоналу підприємства. З’ясовано, що організація продажу консалтингових послуг включає в себе: рекомендації та обмін інформацією серед клієнтів стосовно консалтингових фірм; реклама консалтингової компанії; якісні консалтингові послуги та продукти; професійні публікації (монографії, довідкові на навчальні посібники, методичні рекомендації, статті, інформаційні бюлетені); проведення та участь у семінарах, тренінгах, конференціях, круглих столах, засобах масової інформації; участь консультантів у роботі асоціацій та інших об’єднань; надання добровільної допомоги підприємствам. Визначено, що стратегія консалтингової компанії, розрахована на довгостроковий період, стосується найважливіших аспектів функціонування фірми; визначення діапазону послуг; визначення базових клієнтів; визначення технологічної стратегії; визначення розміру та темпів зростання компанії; взаємодія з конкурентним середовищем. Стратегічні напрями реалізації облікових консалтингових послуг та визначення ефективної цінової політики є запорукою успіху реалізації маркетингу облікових консалтингових послуг. Користуючись послугами облікового консалтингу, клієнт має розуміти про додатковий спектр послуг, які включає в себе консалтингове підприємство. Організація та ведення бухгалтерського обліку в умовах консалтингових підприємств зумовлює виникнення особливостей в частині документального і кадрового забезпечення виконання обов’язків замовником та виконавцем.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки"uk
dc.relation.ispartofseriesDOI: 10.31891/2307-5740-2020-284-4(2)-30;-
dc.subjectМаркетинг консалтингових послуг; облікові консалтингові послуги; напрями реалізації облікових консалтингових послуг, стратегія консалтингової компаніїuk
dc.titleСТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ ОБЛІКОВИХ КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІuk
dc.title.alternativeMARKETING STRATEGY OF ACCOUNTING CONSULTING SERVICES IN UKRAINEuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри обліку і аудиту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKNU-ES-2020-N 4 T2 (284) Левкулич 2021.pdf448.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.