Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/372
Title: Історико-педагогічний аналіз сімейного насилля над дитиною
Other Titles: Historical and pedagogical analysis of family child abuse
Authors: Юрків, Ярослава Ігорівна
Keywords: дитина, виховання, сімейне насилля
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Юрків, Я. І. Історико-педагогічний аналіз сімейного насилля над дитиною [Текст] / Я. І. Юрків // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 196–198. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 198 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розривається історико-педагогічний аналіз про-блеми сімейного насилля над дитиною який показав, що у сучас-ному суспільстві цілком сформоване розуміння сутності тако-го соціального феномену як дитинство, розроблена система його юридичного захисту, але, на нашу думку, спостерігається чітка тенденція до збереження у суспільстві різних видів на-силля над дітьми. На протязі всієї історії людства жодна його форма не зникла, а навпаки, з’явилися нові. Така ситуація ви-магає більш глибокого вивчення причин виникнення насильства як науковцями так і представниками громадського суспільства, пошуку ефективних механізмів попередження й подолання до-машнього насилля над дитиною як на рівні держави так і на рівні соціально-педагогічної практики. Ключові слова: дитина, виховання, сімейне насилля.
Description: The author of the article has conducted historical and pedagogical analysis of the problem of domestic violence over a child who showed that in modern society are well-advanced understanding of the essence of such a social phenomenon as a child, the system of legal protection, but, in our opinion, there is a clear tendency to persist in society of various types of violence against children. Throughout the history of mankind, none of his form has not disappeared, but on the contrary, there were new. This situation requires more in-depth study of the causes of violence by both scholars and representatives of civil society, the search for effective mechanisms to prevent and combat domestic violence over a child as on the state level and at the level of socio-pedagogical practice. Key words: child, education, family violence.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/372
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.