Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37263
Название: | ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПОЛІНАЦІОНАЛЬНИХ ГРУПАХ |
Другие названия: | STAGES OF FORMATION OF ENGLISH PROFESSIONAL COMPETENCE IN THE SPEECH OF FUTURE DOCTORS IN INTERNATIONAL GROUPS |
Авторы: | Вайнагій, Тетяна Миколаївна |
Ключевые слова: | Ключові слова: англомовна професійно орієнтована компетентність, англомовне професійно орієнтоване говоріння, англомовне професійно орієнтоване діалогічне мовлення, майбутній лікар, полінаціональна група, висококонтекстна культура, низькоконтекстна культура, індуктивний підхід, підготовчо-орієнтаційний етап, структурно-комунікативний етап, завершальний (рефлексійний) етап. |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Наукове видання "ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА" (науковий журнал). Випуск 29. Видавничий дім «Гельветика» |
Краткий осмотр (реферат): | Дієва методика навчання англійської мови за професійним спрямуванням неодмінно базується на визначенні та структуруванні чітко окреслених етапів формування англомовних професійно орієнтованих знань, умінь та навичок, необхідних для здійснення майбутнім фахівцем ефективної усної і/або письмової комунікації у ситуаціях професійно орієнтованого спілкування на робочому місці. Під час розробки методики навчання англійської мови медичного спрямування потрібно перш за все враховувати характер та умови фахової комунікації лікарів, у якій превалює діалогічне мовлення у зв’язці «лікар–лікар/медичний працівник» або «лікар–пацієнт/представник пацієнта». Дану статтю присвячено визначенню етапів формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів з урахуванням специфіки полінаціональних груп студентів. У статті підкреслено, що відмінності культурної, вербальної і невербальної поведінки представників висококонтекстних та низькоконтекстних культур, які як правило формують полінаціональну групу в умовах вітчизняних закладів вищої освіти, можуть призводити до істотних непорозумінь та, подекуди, конфліктів між студентами у процесі виконання парних і групових вправ на англомовне професійно орієнтоване діалогічне мовлення. Через це перед викладачами англійської мови за професійним спрямуванням постає необхідність розробки новітніх підходів та методик навчання з урахуванням особливостей полінаціональних груп. Запропонована нами методика базується на індуктивному підході, який передбачає першочергове оволодіння елементами діалогу з переходом до поступового формування навичок та умінь його самостійного ведення на основі навчально-мовленнєвої ситуації. Указана методика також включає три етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні майбутніх лікарів, а саме підготовчо-орієнтаційний, структурно-комунікативний та завершальний (рефлексійний) етапи. Всі три етапи є взаємопов’язаними, базуються на проблемно-тематичному структуруванні вправ, а також враховують розбіжності між висококонтекстними та низькоконтекстними культурами під час розробки та поясненні умов пропонованих комунікативних парних і групових завдань. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37263 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вайнагій Т. Інноваційна педагогіка. Випуск 29. 2020 р..pdf | 167.43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.