Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37265
Title: КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПОЛІНАЦІОНАЛЬНИХ ГРУПАХ
Other Titles: THE COMPLEX OF EXERCISES FOR TEACHING ENGLISH PROFESSIONAL DIALOGUE-QUESTIONING TO FUTURE DOCTORS IN INTERNATIONAL GROUPS
Authors: Вайнагій, Тетяна Миколаївна
Keywords: Ключові слова: англомовний професійно орієнтований діалог-розпитування, діалогічне мовлення, комплекс вправ, майбутній лікар, полінаціональна група, висококонтекстна культура, низькоконтекстна культура, підготовчо-орієнтаційний етап, структурно-комунікативний етап, завершальний (рефлексійний) етап.
Issue Date: 2020
Publisher: Херсонський державний університет
Abstract: У статті розглянутий комплекс вправ для навчання англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування майбутніх лікарів у полінаціональних групах, визначено поняття «вправа», проаналізовано та систематизовано класифікації вправ для навчання діалогічного мовлення студентів спеціальності «Медицина». Указано, що в основі формування англомовної професійно орієнтованої компетентності майбутніх лікарів лежить навчання діалогу-розпитування, адже діалогічне мовлення превалює у повсякденній комунікації фахівців медичної галузі. Визначено, що під час формування англомовної професійно орієнтованої компетентності необхідно дотримуватися послідовності набуття мовних та мовленнєвих умінь і навичок. Цей принцип відображений в організації та систематизації трьох етапів під час розробки комплексу вправ, а саме підготовчо-орієнтаційного, структурно-комунікативного та завершального (рефлексійного) етапів. Також встановлено, що під час розробки комплексу вправ для студентів полінаціональних груп необхідно враховувати контекстність культур, адже розбіжності на рівні культурної, вербальної і невербальної поведінки між висококонтекстними і низькоконтекстними студентами можуть призводити до непорозумінь і конфліктів під час виконання завдань на англомовне професійно орієнтоване діалогічне мовлення. Питання контекстності культур зумовило розробку відповідної методики для комплексу вправ під час навчання англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування майбутніх лікарів. У ній враховані відмінності між представниками високо- і низькоконтекстних культур. Розроблений алгоритм постановки умов завдань для висококонтекстних і низькоконтекстних студентів, у якому детальніша умова сформульована для представників висококонтекстних культур з метою покращити розуміння умови завдання представниками висококонтекстних культур та оптимізувати швидкість та якість виконання вправ. Указана методика також передбачає розміщення після кожної вправи пам’яток для представників висококонтекстних культур щодо правил поведінки і комунікації у процесі парної і групової роботи задля уникнення труднощів під час виконання вправ на англомовне професійно орієнтоване діалогічне мовлення.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37265
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.