Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтеблюк, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2021-11-08T08:45:35Z-
dc.date.available2021-11-08T08:45:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтеблюк С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2019. - Вип. 1-2. - С. 45-51.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37334-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку підготовки майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності за ступеневою освітою. З’ясовано стан дослідження професійної освіти за напрямами: професійна педагогіка, компетентнісний підхід в освітньому процесі; професійна компетентність майбутніх фахівців економічного спрямування, в тому числі з підприємництва; ступенева освіта. Метою статті є розкрити особливості підготовки майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності на основі змісту освітніх програм в умовах ступеневої освіти. Проаналізовано теоретико-практичну підготовку в коледжі відповідно до Стандарту вищої освіти України, з’ясовано компетентності, якими повинні володіти фахівці: інтегральна, загальні, спеціальні. Автором проаналізовано зміст освітніх програм, частку дисциплін фахової підготовки, практичного навчання в коледжі та університеті. Подано пропозиції щодо удосконалення програм освітньої підготовки за означеною спеціальністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітній ступіньuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectтеоретична та практична підготовкаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectступенева освітаuk
dc.titleОсобливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.