Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37344
Назва: Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як гуманітарної дисципліни у закладах вищої освіти Закарпаття
Автори: Малець, Наталія Богданівна
Ключові слова: самосвідомість, мова, виховання, розвиток, освіта
Дата публікації: 2020
Видавництво: Закарпатський інститут післядипломної освіти
Бібліографічний опис: збірник матеріалів УІІІРегіонального науково-методичного інтернет-семінару, Ужгород:ПП Данило С.І.,2020. - 87 с.
Короткий огляд (реферат): Важлива роль у формуванні національної самосвідомості належить рідній мові, яка є суттєвою етнодиференціюючою ознакою. У свідомості часто відбувається фактичне споріднення мови і народу. Виховання і розвиток підростаючих поколінь забезпечується лише рідною мовою – це здавна прийнята цивілізованими націями аксіома. На сьогодні є необхідність відновлення і розвитку культурної традиції нашого народу, розвитку української мови.
Опис: Істотною особливістю людського суспільства є те, що воно постійно впливає на оточення, яке саме створило і в якому живе. А тому говорячи про мову та культуру як сукупність практичних, матеріальних і духовних надбань людства, мусимо говорити про всі сторони життя людини та її конкретних етносоціальних утворень в їх історичному часі і просторі. Суб'єктами мови та культури виступають окремі людські спільноти – племена, народи, нації, багатоетнічні державні утворення, що розвивають, збагачують і виробляють сукупність умов свого життєзабезпечення.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37344
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.