Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37349
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеблюк, Світлана Василівна | - |
dc.contributor.author | Хома, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T10:43:16Z | - |
dc.date.available | 2021-11-08T10:43:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Стеблюк С.В., Хома Т.В. Інтегральна компетентність як складник професійної компетентності в педагогічній освіті // Інноваційна педагогіка. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій.. Випуск 31. Том 1, 2021. С. 177-180. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37349 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається зміст інтегральної компетентності як складової частини про- фесійної педагогічної освіті, її компоненти. Визначено поняття «компетентність» за Законом України «Про освіту». Вказано інтегральну, загальні, спеціальні (фахові, предметні) компетентності, що мають місце в Стандартах вищої освіти за спеці- альностями 017 «Фізична культура і спорт» та 016 «Спеціальна освіта» першого (бака- лаврського) рівня вищої освіти. Виокрем- лено і проаналізовано інтегральну компе- тентність за кожною зі спеціальностей, з’ясовано, що її зміст різниться специфікою майбутньої професійної діяльності випус- кника й передбачає здатність особистості до розв’язання складних завдань у межах пев- ної спеціальності та кваліфікації. Охарактеризовано низку наукових джерел, що дало можливість з’ясувати структуру інтегральної компетентності, шляхи її фор- мування. Авторами визначено компоненти, які уможливлюють формування інтегральної компетентності як складника професійної компетентності в педагогічній освіті: моти- ваційний, що сприяє формуванню позитивної мотивації до розвитку загальних та спеціаль- них складників професійної компетентності, встановлено ієрархію мотивів; когнітивний, що ґрунтується на інтелектуальній сфері діяльності, володінні сукупністю теоретич- ного і практичного матеріалу, необхідних для майбутнього фаху, встановлено моделі інтеграції: міждисциплінарну і концептуальну; діяльнісний, який передбачає формування практичних умінь під час освітнього процесу та проходження різних видів педагогічної прак- тики, запропоновано застосування методів, як-от моделювання, кейс-метод, що спонука- ють здобувача освіти до розвитку креатив- ного мислення, пошуку рішень нестандартних ситуацій; комунікативний, в основі якого ‒ удо- сконалення культури професійного мовлення, дотримання норм етики та культури спілку- вання. Зазначено інноваційні методи навчання, що є важливими для реалізації комунікативного компоненту. Вказано на особистісні якості випускника, що становлять, на думку авторів, основу інтегральної компетентності: ціле- спрямованість, працелюбство, лідерство, від- повідальність, толерантність та інші. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтегральна компетентність | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | мотиваційний | uk |
dc.subject | когнітивний | uk |
dc.subject | діяльнісний | uk |
dc.subject | комунікативний | uk |
dc.title | Інтегральна компетентність як складник професійної компетентності в педагогічній освіті | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 3.pdf | 146.97 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.