Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37386
Назва: Тренінгові методи розвитку демократичної культури майбутніх менеджерів освіти
Інші назви: Training methods of developing future education managers’ democratic Culture
Автори: Головко, О. С.
Ключові слова: менеджери освіти, демократична культура, демократизація, тренінг, соціально-психологічний тренінг, тренінг ділового спілкування, риторичний тренінг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Головко, О. С. Тренінгові методи розвитку демократичної культури майбутніх менеджерів освіти [Текст] / О. С. Головко // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – №Вип. 1 (48). – С. 88–92. – Бібліогр.: с. 91 (17 назв). – Рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті представлено проблему запровадження тренінгових методів у професійну підготовку майбутніх менеджерів освіти з метою формування їхньої демократичної культури, що є вимогою сучасних умов інтеграції України до європейського освітнього простору. Метою статті є теоретичне обґрунтування особливостей використання різних видів навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх фахівців у сфері управління закладами освіти. Для досягнення поставленої мети залучено теоретичні методи досліджен- ня: аналіз, синтез, узагальнення та систематизація. Узагальнено особливості професійної підготовки май- бутніх менеджерів освіти. Доведено необхідність формування демократичної культури майбутніх фахівців як складника їхньої професійної компетентності. Проаналізовано особливості запровадження різних типів навчальних тренінгів, а саме: соціально-психологічні тренінги, тренінги ділового спілкування, риторичні тре- нінги. Ключові слова: менеджери освіти; демократична культура; демократизація; тренінг; соціально-психо- логічний тренінг; тренінг ділового спілкування; риторичний тренінг.
Abstract. The article presents the issue of issue of implementing training methods in future education managers’ professional training for developing their democratic culture that is a requirement of current conditions of Ukraine’s integration into European educational environment. The purpose of the article is to theoretically substantiate the use of diff erent types of educational instructions during the professional training of the specialists in the sphere of managing education institutions. For achieving the purpose of the research, the theoretical methods are involved: analysis and generalisation of scientifi c and pedagogical sources for clarifying the key research defi nitions «training», «training methods», and «educational training», revealing the specifi c features of diff erent types of training in future education managers’ professional training, theoretically substantiating the ways of implementing training methods in future education managers’ professional training. The specifi c characteristics of future education managers’ professional training are revealed. The necessity of developing future education managers’ democratic culture as a component of their professional competence is proved. It is emphasised that the educational trainings are considered to be an eff ective method of developing democratic culture, as it involves future specialists in the interaction, based on the principles of mutual respect, trust, and tolerance. It is concluded that the implementation of educational trainings (social and psychological trainings, trainings of business communication, rhetorical trainings) contributes to the deeper awareness of democratic values of modern society and getting experience of professional interaction, based on the democratic foundations that positively infl uences the developing future education managers’ democratic culture. Key words: education managers; democratic culture; democratisation; training; socio-psychological training; business communication training; rhetorical training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37386
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТРЕНІНГОВІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ.pdf578.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.