Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37388
Title: Efl students' attitude to critical reading
Other Titles: Ставлення студентів немовних спеціальностей до критичного читання
Authors: Hromova, Nataliia
Keywords: ставлення, критичне читання, спосіб мислення, завдання, текст
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Hromova, N. Efl students' attitude to critical reading [Текст] / N. Hromova // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – C. 93–96. – Бібліогр.: с. 95–96 (9 назв). – Рез. англ., укр.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Abstract. Critical thinking skills are one of the key requirements for a modern specialist in the professional world nowadays. Applying critical thinking while reading texts must become the essential approach to dealing with information. This study focuses on an exploratory investigation of the students’ attitude to critical reading tasks at the English classes. The present survey aims at exploring low-intermediate students’ attitude to critical reading assignments used at the English classes. The main tasks are the following: 1) to carry out a survey on students’ attitude towards critical reading and critical reading instruction at university; 2) to test the students’ critical reading skills; 3) to interview the students on their assessment of the reading tasks to identify the habits of mind available to develop their critical reading skills. The data were collected from the students’ questionnaire, the critical reading test and the students’ interviews. The fi ndings support the results of the foreign researchers’ surveys about the lack of curiosity, relevant habits of mind and the majority of textbooks containing factual tasks which hinder the development of the readers’ critical attitude to information. Although the students admitted the general importance of critical reading, they did not seem to understand the essence of these skills and showed indiff erence to critical reading tasks during the second and third stages of the experiment. Thus, the prospects of the further research aim at designing and implementation of a reading English texts program for university low-intermediate students which could involve more critical reading assignments to promote critical habits of mind. Key words: attitude; critical reading; habits of mind; tasks; text.
Анотація. Стаття присвячена дослідженню ставлення студентів до завдань з критичного читання на за- няттях з англійської мови. Застосування критичного мислення під час читання текстів має стати головним підходом до опрацювання інформації. У більшості досліджень пропонуються стратегії формування критич- ного мислення та читання для студентів з високим рівнем володіння іноземною мовою. Тому ця робота має на меті дослідити ставлення студентів із середнім рівнем володіння англійською мовою до завдань з критичного читання під час занять з англійської мови. Основними завданнями дослідження є такі: 1) провести опиту- вання ставлення студентів до критичного читання та навчання критичному читанню в університеті; 2) пере- вірити наявність у студентів навичок критичного читання; 3) провести опитування студентів щодо їх оцінки завдань з читання, щоб з’ясувати наявність у них здатностей для розвитку навичок критичного читання. Дані були отримані за допомогою таких інструментів: анкетування, тест з критичного читання та усне опитування студентів. Результати дослідження підтвердили експериментальні дані закордонних вчених щодо відсутності у студентів зацікавленості в отриманні нових знань та відповідних здатностей до критичного опрацювання інформації, а також свідчили про наповненість підручників переважно текстовими завданнями на розуміння фактичних даних, що заважає розвитку критичного ставлення студентів до інформації. Хоча студенти й ви- знали важливість вмінь критичного читання, проте вони продемонстрували нерозуміння сутності цих нави- чок та байдужість до критичних текстових завдань протягом другого та третього етапів експерименту. Таким чином, перспективним для подальшого дослідження вважається розробка та впровадження програми читання англомовних текстів для студентів середнього рівня володіння англійською мовою, яка передбачатиме більше завдань з критичного читання для розвитку критичного способу мислення. Ключові слова: ставлення; критичне читання; спосіб мислення; завдання; текст.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37388
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EFL STUDENTS’ ATTITUDE TO.pdf564.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.