Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37392
Title: Досвід застосування сучасних методів і технологій у формуванні здатності використовувати навігаційне обладнання інтегрованого ходового містка судна для забезпечення безпеки плавання
Other Titles: Experience of application of modern methods and technologies in formation Of ability to use navigation equipment of integrated current
Authors: Даниленко, О. Б.
Keywords: майбутні судноводії, професійна підготовка, тренажерні технології, інтегрований ходовий місток, навігаційне обладнання
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Даниленко, О. Б. Досвід застосування сучасних методів і технологій у формуванні здатності використовувати навігаційне обладнання інтегрованого ходового містка судна для забезпечення безпеки плавання [Текст] / О. Б. Даниленко // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 108–111. – Бібліогр.: с. 110 (16 назв). – Рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Використання сучасних методів та технологій у професійній підготовці майбутніх судноводі- їв знаходиться у прямій залежності із якістю цієї підготовки. Розкрито значення тренажерних технологій не лише у підготовці майбутніх судноводіїв, а й у загальнодержавних масштабах, аналізуючи відповідні норма- тивно-правові документи, прийняті в Україні, а також організаціями міжнародного рівня. Досліджено наукові праці, зокрема дисертаційні роботи, монографії та публікації, що підтверджують актуальність запропонова- ної проблеми. У статті проаналізовано специфічну термінологію, дотичну до морської галузі («місток», «хо- довий місток», «інтегрований ходовий місток» ), функції капітана на інтегрованому ходовому містку, з метою отримання достовірної та повної інформації. Основними методами дослідження є пошуково-бібліографічний, контент-аналіз, що використовувались з метою вивчення етимології основних категорій представленої про- блеми. На основі аналізу психолого-педагогічної та інженерно-технічної літератури визначено зміст базових понять дослідження, здійснено теоретичне обґрунтування їх сутнісних характеристик. Встановлено співвід- ношення між поняттями «тренажер», «симуляція» з точки зору організації професійної підготовки майбутніх судноводіїв у закладі вищої освіти. Представлено класифікацію тренажерних технологій із наведенням при- кладів щодо їх застосування. Ключові слова: майбутні судноводії; професійна підготовка; тренажерні технології; інтегрований ходо- вий місток; навігаційне обладнання.
Abstract. The relevance of the problem proposed in the publication is that the use of modern methods and technologies in the training of future drivers is directly related to the quality of this training. The author justifi ably reveals the importance of training technologies not only in the training of future drivers, but also on a national scale, analysing the relevant regulations adopted in Ukraine, as well as organizations of international level. The article analyses the specifi c terminology related to the maritime industry («bridge», «integrated bridge»), the functions of the captain on the integrated bridge, in order to obtain reliable and complete information. The main research methods applied: search and bibliographic, content analysis, which were used to study the etymology of the main categories of the problem. Based on the analysis of psychological-pedagogical and engineering-technical literature, the content of the basic concepts of the research is determined, the theoretical substantiation of their essential characteristics is carried out. The relationship between the concepts of «simulator», «simulation» in terms of the organization of professional training of future drivers in higher education. The classifi cation of training technologies with specifi c examples of their application is presented. The result of the study is the justifi cation of the feasibility of using mixed training technologies in the formation of the ability to use navigation equipment by future drivers on the integrated bridge. The conclusions are formulated on the use of simulators in the formation of the ability to use navigation equipment by future navigators and promising areas of further research. Key words: future pilots; professional training; training technologies; integrated undercarriage; navigation equipment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37392
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ.pdf569.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.