Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37394
Title: Motives for choosing a career of teaching English
Other Titles: Мотиви вибору професії вчителя англійської мови
Authors: Derkach, S.
Keywords: мотиви, мотивація, викладання англійської мови, професія вчителя
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Derkach, S. Motives for choosing a career of teaching English [Текст] / S. Derkach // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – №Вип. 1 (48). – С. 112–115. – Бібліогр.: с. 114–115 (14 назв). – Рез. англ., укр.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Професійна кваліфікація, предметні знання, методичні навички викладання, відданість ви- кладацькій діяльності, ентузіазм та відданість викладацькій діяльності є важливими ключами у визначенні компетентності вчителів та ефективності викладання. Мета статті − проаналізувати мотиви вибору професії вчителя англійської мови. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових праць, що уможливило виявити концептуальні міркування щодо основних мотивів вибору професії вчителя англійської мови; спостереження та викладацький досвід також використовуються для розкриття основних аспектів проблеми. Враховуючи авторський досвід (більше 10 років), досліджено, що коли вчитель дійсно мотивований і любить педагогічну професію, учні не тільки вивчають зміст предмета, який викладає вчитель, вони також можуть стати мотиво- ваними до подальшого навчання. Результати дослідження свідчать про те, що для багатьох вчителів кар'єра викладання - це більше, ніж просто робота, для більшості педагогів викладання є справжнім покликанням. Завдяки ретельному аналізу було досліджено, що мотиви вибору професії та рішення навчати ґрунтуються на досвіді, який передує формальній підготовці вчителів та повертається до дитинства. Більше того, досліджен- ня показують, що однією з сильних мотивацій для вибору педагогічної кар'єри є те, що на жінок впливають батьки в деякій мірі більше, ніж їхні вчителі у своїх рішеннях стати вчителями. Однак, на чоловіків вплива- ють їхні вчителі більш ніж удвічі частіше, ніж їхні батьки. Дані свідчать про те, що батьки заохочують своїх дочок більше вибирати навчання як перспективну кар'єру, ніж їхніх синів. Насправді, вибір кар'єри зазвичай передбачає різницю в мотивах. З одного боку, є багато вчителів без початкового покликання, які насолоджу- ючись роботою з часом стають дуже відданими своїй справі. З іншого боку, були вчителі, які мали початкове покликання, які знайшли свій ентузіазм і мотивацію і працюють протягом багатьох років. Ключові слова: мотиви; мотивація; викладання англійської мови; професія вчителя.
Abstract. Professional qualifi cation, subject matter knowledge, methodological teaching skills, dedication to teaching, enthusiasm and commitment in teaching are essential keys in determining teachers’ competency and teaching effi cacy. The purpose of the article is to explore motives for choosing a career of teaching English. Research methods used: theoretical analysis and systematization of pedagogical works, which made it possible to identify conceptual considerations on main motives for choosing a career of teaching English; observations and practices of author’s teaching experience are also used and included to reveal the main aspects of the issue under analysis. The study fi ndings suggest that for many teachers, the career of teaching is more than just a job. The «performance gap» that these teachers experience between their ideals and the reality of the classroom, suggests that teaching is a calling. Research indicates that one strong motivation for choosing teaching career is that women are infl uenced by their parents slightly more than by their teachers in their decisions to become teachers. The data suggest that parents encourage their daughters more to choose teaching as a perspective career than their sons. In fact, career choice usually involves a diff erence in motives. On the one hand, there are a lot of teachers without an initial vocation who fi nd themselves enjoying the work and becoming very committed. On the other hand, there were teachers who had an initial vocation who found their enthusiasm and motivation waning over the years. So it was revealed that teachers in both these categories may in time have to deal with de-motivation. Key words: motives; motivation; teaching English; teaching career.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37394
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MOTIVES FOR CHOOSING A CAREER.pdf606.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.