Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37399
Название: Особливості використання проектних технологій у процесі дистанційного
Другие названия: Features of using project-based technologies in the process of distance Foreign language learning at higher education institutions
Авторы: Дроздова, В. В.
Рогульська, О. О.
Рудніцька, К. В.
Ключевые слова: інноваційні технології, дистанційне навчання, іноземна мова, проектні технології навчання, ЗВО
Дата публикации: 2021
Издательство: Говерла
Библиографическое описание: Дроздова, В. В. Особливості використання проектних технологій у процесі дистанційного [Текст] / В. В. Дроздова, О. О. Рогульська, К. В. Рудніцька // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – №Вип. 1 (48). – С. 127–132. – Бібліогр.: с. 131 (17 назв). – Рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Анотація. У статті розглянуто використання проектних технологій у процесі дистанційного навчання іноземної мови в ЗВО. На основі вивчення педагогічної, психологічної та методичної літератури, програмно- методичної документації ЗВО та досвіду практичної роботи, виявлено, що питання використання проектних технологій у процесі дистанційного навчання іноземної мови в ЗВО не є достатньо дослідженим. Зазначено, що технологія проектного навчання уможливлює створення педагогічних умов для подальшого розвитку кре- ативних здібностей та якостей особистості студента, необхідних для творчої професійної діяльності в май- бутньому, що і зумовлює актуальність дослідження. Мета статті полягає у висвітленні теоретичних основ та особливостей використання проектних технологій у процесі дистанційного навчання іноземної мови в ЗВО. Для вирішення питання, що постало в науковій розвідці, були застосовані теоретичні (аналіз наукових дже- рел, педагогічної, психологічної літератури та навчально-методичних матеріалів, порівняння) та емпіричні (анкетування, бесіди, тестування, узагальнення педагогічного досвіду, інтерв’ювання, спостереження) мето- ди дослідження з метою розуміння проблеми та виявлення труднощів, пов’язаних з використанням інновацій- них технологій, а саме, проектних технологій, у процесі дистанційного навчання іноземної мови. Виявлено, що існує проблема, пов’язана із недостатнім професіоналізмом у використанні інноваційних технологій в умовах дистанційного навчання з боку викладачів, що негативно впливає на ефективність, продуктивність та рівень викладання, та недостатнім вмінням, з боку студентів, спілкуватися в інформаційному середовищі. Об- ґрунтовано, що проектна технологія дозволяє навчити студентів здобувати знання самостійно, активізувати їх, вміти використовувати отриману інформацію для вирішення нових пізнавальних та практичних завдань. Ключові слова: інноваційні технології; дистанційне навчання; іноземна мова; проектні технології на- вчання, ЗВО.
Abstract. The purpose of the article is to analyze the use of project-based technologies in the process of distance learning of a foreign language at higher education institutions. Based on the study of pedagogical, psychological and methodological literature, programmes and methodological documentations of higher education institutions and practical experience it was found that the use of project-based technologies in the process of distance learning of a foreign language at higher education institutions has been insuffi ciently studied. It has been noted that the technology of project-based learning allows the creation of pedagogical conditions for further development of a student’s creative abilities and personal traits, essential for successful professional activity in the future, which determines the relevance of the study. Theoretical (analysis of scientifi c sources, pedagogical, psychological literature, educational and methodical materials, comparison) and empirical (questionnaire, interviews, testing, generalization of pedagogical experience, observation) research methods were used to solve the tasks in order to understand the problem and identify diffi culties associated with the use of innovative technologies, namely, project-based technologies, in the process of distance learning of a foreign language. The purpose of the article is to highlight the theoretical foundations and features of the use of project-based technologies in the process of distance learning of a foreign language at higher education institutions. It has been found that there is a problem associated with lack of professionalism in the use of innovative technologies in distance learning by teachers, which is negatively aff ects the effi ciency, productivity and level of teaching, as well as lack of ability on the part of students to communicate in the information environment. It is substantiated that the project-based technology allows to teach students to acquire knowledge independently, to activate them, to be able to use the obtained information for solving of new cognitive and practical problems. Key words: innovative technologies; distance learning; foreign language; project-based learning technologies, higher education institutions.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37399
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ.pdf586.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.