Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37499
Назва: Засоби і сервіси хмаро орієнтованих систем відкритої науки для професійного розвитку вчителів ліцеїв
Інші назви: Tools and services of cloud-oriented open science systems for lyceum Teachers professional development
Автори: Литвинова, С.Г.
Ключові слова: хмаро орієнтовані системи, професійний розвиток вчителя, ліцей, сервіси, ІКТ в освіті
Дата публікації: 2021
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Литвинова, С. Г. Засоби і сервіси хмаро орієнтованих систем відкритої науки для професійного розвитку вчителів ліцеїв [Текст] / С. Г. Литвинова // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – №Вип. 1 (48). – С. 225-230. – Бібліогр.: с. 229-230 (17 назв). – Рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Стаття присвячена актуальній проблемі використанню засобів і сервісів хмаро орієнтованих систем для професійного розвитку вчителів ліцеїв, як нового типу закладу загальної середньої освіти та ефек- тивного їхнього використання для забезпечення якості профільної освіти. Мета статті полягає в обґрунтуван- ні вибору засобів і сервісів хмаро орієнтованих систем відкритої науки для професійного розвитку вчителів ліцеїв. За допомогою таких методів дослідження як аналіз, узагальнення, систематизація наукових та науко- во-методичних джерел з проблеми дослідження, аналіз хмаро орієнтованих засобів та сервісів визначено на- прями професійного розвитку вчителя ліцеїв. Автором запропоновано здійснювати добір засобів і сервісів за категоріями, що охоплюють весь спектр освітньої діяльності вчителя та використовувати інноваційні підходи та технології такі, як сервіси хмари відкритої науки та системи комп’ютерного моделювання. Ключові слова: хмаро орієнтовані системи; професійний розвиток вчителя; ліцей; сервіси; ІКТ в освіті.
Abstract. The article is devoted to the urgent problem of using the tools and services of cloud-oriented systems for the professional development teachers of lyceums as a new type of general secondary education institution as well as the eff ective use of these tools and services to ensure the quality of specialized education. The purpose of the article is to substantiate the choice of tools and services of cloud-oriented open science systems for the professional development of lyceum teachers. The directions of lyceum teacher’s professional development are determined with the help of such research methods as analysis, generalization, systematization of scientifi c and scientifi c-methodical sources on the research problem, and analysis of cloud-oriented tools and services. The author proposes to select tools and services by categories that cover the full range of educational activities of teachers and use innovative approaches and technologies such as open science cloud services and computer modeling systems. The teachers' use of the AiiDA cloud-oriented environment provides access to a number of additional services, such as lecture recordings and interviews on specifi c aspects and results of groundbreaking research; collections of short training courses on selected topics conducted by renowned lecturers from around the world. The author notes that for biology and chemistry teachers, it would be appropriate to familiarize themselves with the 3DBIONOTES-WS web application (online process modeling), designed for adding biochemical and biomedical information to structural models by scientists from around the world. The author focuses the attention of teachers, in particular natural sciences and mathematics teachers, on the use of competency tasks and computer modeling systems in the educational process. The research provides examples of tasks detailing both areas of long-term teacher development and methodological aspects of new technologies application in educational practice. Key words: cloud-oriented systems; professional development of a teacher; lyceum; services; ICT in education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37499
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАСОБИ І СЕРВІСИ ХМАРО ОРІЄНТОВАНИХ.pdf826.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.