Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37543
Название: | Педагогічна підготовка вчителя в скандинавських країнах як об'єкт педагогічних досліджень |
Другие названия: | Pedagogical teacher training in the Scandinavian countries as an object of Pedagogical research |
Авторы: | Мартин, О. М. |
Ключевые слова: | педагогічна освіта, професійна підготовка, європейські країни |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Говерла |
Библиографическое описание: | Мартин, О. М. Педагогічна підготовка вчителя в скандинавських країнах як об'єкт педагогічних досліджень [Текст] / О. М. Мартин // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 254-258. – Бібліогр.: с. 257 (12 назв). – Рез. укр., англ. |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Анотація. Актуальність проблеми полягає в тому, що підготовка вчителя для національної системи
освіти на сучасному етапі розвитку суспільства – особливий аспект, оскільки саме вчитель відповідає за
формування вільної особистості, яка повинна не тільки володіти певним запасом знань і професійною ком-
петентністю, а й об’єднувати в собі інтелектуальний потенціал з моральною свідомістю та громадянською
відповідальністю. Мета статті: здійснити бібліографічний аналіз проблеми педагогічної підготовки вчителя
в скандинавських країнах. Для виявлення напрямів наукових досліджень проблеми педагогічної підготовки
вчителя в скандинавських країнах нами використано аналіз, синтез і абстрагування, порівняльно-педагогіч-
ний аналіз – для з’ясування особливостей педагогічної підготовки і європейських країнах; прогностичний
– для виявлення перспектив дослідження. В статті здійснено аналіз наукових праць і документальних джерел
щодо проблеми педагогічної підготовки вчителя в скандинавських країнах. Виокремлено напрями вивчення
пробле ми педагогічної підготовки вчителя в скандинавських країнах: педагогічна освіта в європейському
вимірі, концептуальні підходи до розвитку педагогічної освіти,актуалізація проблем професійної підготов-
ки, зокрема і педагогічної. Визначено, що в основі розвитку педагогічної освіти в європейських країнах ле-
жать ціннісні орієнтири суспільства, що розвивається стрімкими темпами до полікультурної спільності. Вони
грунтуються на традиційних, а також нових цінностях західної демократії: визнання прав людини, автономії
особистості і її свободи, відповідальності, солідарності, толерантності.
Ключові слова: педагогічна освіта; європейські країни; професійна підготовка. Abstract. The urgency of the problem is that the preparation of teachers for the national education system at the present stage of society is a special aspect, because the teacher is responsible for the formation of a free personality, which must not only have a certain stock of knowledge and professional competence, but also combine intellectual potential with moral consciousness and civic responsibility. The purpose of the article: to carry out a bibliographic analysis of the problem of pedagogical training of teachers in the Scandinavian countries. To identify areas of research on the problem of pedagogical training of teachers in the Scandinavian countries, we used analysis, synthesis and abstraction, comparative pedagogical analysis – to clarify the features of pedagogical training in European countries; prognostic – to identify research prospects. The article analyzes scientifi c works and documentary sources on the problem of pedagogicalteacher training in the Scandinavian countries. The directions of studying the problem of pedagogicalteacher training in the Scandinavian countries are singled out: pedagogical education in the European dimension, conceptual approaches to the development of pedagogical education, actualization of problems of professional training, in particular pedagogical. It is emphasized that the national systems of pedagogical training in Western Europe are original systems with their own organizational structures, forms and content, which are due to the specifi c features of their historical development and priorities of pressing problems of our time. In scientifi c research, attention is paid to the study of requirements for the modern teacher, which require a deep knowledge of the subject, mastery of advanced pedagogical methods and his ability to build a professional activity on a refl ective basis.Professional pedagogical training is aimed at a specifi c area of practice. It is determined that the development of pedagogical education in European countries is based on the values of a rapidly developing society towards a multicultural community. Key words: pedagogical education; European countries; professional training. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37543 |
ISSN: | 2524-0609 |
Располагается в коллекциях: | 2021 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(48) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ.pdf | 575.76 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.