Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37544
Title: Практичні аспекти використання ділової гри в підготовці іноземних студентів медичних ЗВО до україськомовної комунікації
Other Titles: Practical aspects of using a business game in the preparation of foreign Students of medical higher education institutions for Ukrainian-language Communication
Authors: Мельник, Т. П.
Keywords: ділова гра, медичні ЗВО, інноваційні методи, комунікація, іноземні студенти
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Мельник, Т. П. Практичні аспекти використання ділової гри в підготовці іноземних студентів медичних ЗВО до україськомовної комунікації [Текст] / Т. П. Мельник // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 259-262. – Бібліогр.: с. 261 (2 назви). – Рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. У статті представлено результати використання ділової гри в підготовці іноземних студентів ме- дичних ЗВО до українськомовної комунікації в курсі української мови як іноземної. Актуальність дослідження зумовлена потребою у виробленні нових форм та методів роботи, детермінованих переосмисленням цілей викладання навчальних предметів у зв’язку з розширенням співпраці України з іншими державами щодо на- дання освітніх послуг. Доцільність пошуку найбільш результативних інноваційних методів навчання також пов’язане з полегшенням процесу адаптації іноземних здобувачів освіти в українськомовному середовищі та формуванням навичок правильного використання мови в процесі професійної медичної комунікації. На основі аналізу останніх досліджень зроблено висновок, що недостатньо Мета статті – презентувати матеріали ділової гри «У лікаря» для підготовки іноземних студентів медичних ЗВО до українськомовної комунікації. У процесі реалізації поставленої мети використано метод теоретичного аналізу (для вивчення особливостей за- стосування ділової гри) та метод імітаційного моделювання (з метою продемонструвати використання ігрових технологій у викладанні української мови як іноземної). У результаті проведеного дослідження визначено, що ділова гра є одним із найдієвіших методів у формуванні комунікативної компетенції. Аналіз набутих студен- тами на занятті знань доводить ефективність впровадження ігрових прийомів. Встановлено, що ділові ігри допомагають іноземним студентам удосконалити вміння відтворювати відомі та розпізнавати нові лексичні одиниці, використовувати їх у комунікативних ситуаціях; граматично правильно утворювати словосполучен- ня, речення та модифікувати їх у текст як логічно завершену думку; пояснювати значення загальновживаних слів і термінів із фаху; застосовувати тактики українськомовного спілкування. Ключові слова: ділова гра; інноваційні методи; комунікація; іноземні студенти; медичні ЗВО.
Abstract. The article presents the results of the use of business games in the preparation of foreign medical students for Ukrainian language communication in the course of Ukrainian as a foreign language. The relevance of the study is due to the need to develop new forms and methods of work, determined by rethinking the goals of teaching subjects in connection with the expansion of cooperation between Ukraine and other countries in providing educational services. The expediency of fi nding the most eff ective innovative teaching methods is also related to facilitating the process of adaptation of foreign students in the Ukrainian-speaking environment and the formation of skills for the correct use of language in the process of professional medical communication. Based on the analysis of recent research, it is concluded that the issue of practical implementation of the method of business game in working with foreign students, depending on their chosen profession, remains insuffi ciently studied. Accordingly, the purpose of the article is to present the materials of the business game «At the doctor’s» to prepare foreign medical students for Ukrainian language communication. In the process of achieving this goal, the method of theoretical analysis (to study the peculiarities of the application of business games) and the method of simulation (in order to demonstrate the use of game technologies in teaching Ukrainian as a foreign language) were used. As a result of the study it was determined that the business game is one of the most eff ective methods in the formation of communicative competence. The analysis of the knowledge acquired by students in class proves the eff ectiveness of the introduction of game techniques. Key words: business game; innovative methods; communication; foreign students; medical higher education institutions.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37544
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ.pdf554.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.