Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37560
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панько, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-11T17:27:21Z | - |
dc.date.available | 2021-11-11T17:27:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Панько О. "Народження" тексту для дітей (на матеріалі повісті Р. Дала "Відьми") / Studia methodologica. Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка (Україна), Університет Яна Кохановського в Кєльцах (Польща). 2018. Вип. 46. С. 43-51. | uk |
dc.identifier.issn | 2307-1222 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37560 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості формування відгуку на текст читачем-дитиною на матеріалі повісті Р. Дала «Відьми». Мета роботи включала дослідження проекції авторського задуму на читацьку рецепцію та аналіз впливу текстових сигналів на читача-дитину. Було доведено відмінність сприйняття читача-дитини та дорослого читача з огляду на вплив тексту. Зроблено акцент на специфічних рисах прочитання читачем-дитиною художнього твору: здатності ототожнювати себе з головним персонажем, співпереживати героям, трактувати образи, спираючись на власний досвід. До уваги взято особливості інтерпретації образу відьом у творі з огляду на поєднання фольклорного підґрунтя та авторської інтерпретації. Відтак пояснено причину амбівалентного сприйняття цих персонажів. Доповнює аналіз читацького відгуку реципієнта-дитини порівняльна характеристика трактування читачем-дитиною образу головного героя повісті та втілення в ньому ідеї постлюдини. Окремо подано аналіз теми страху та його впливу на читача-дитину. Значущість результатів дослідження полягає у представленні тексту з «недитячими» темами як цінного матеріалу для читача-дитини, який не тільки може відчувати текст, але і здобувати важливі знання про дійсність, що дозволяють йому формувати свій досвід, розвивати критичне мислення та уяву. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (УКРАЇНА) Університет Яна Кохановського в Кєльцах (ПОЛЬЩА) | uk |
dc.relation.ispartofseries | No. 46, 2018; | - |
dc.subject | Дитяча література; Роальд Дал, читач-дитина, страх, читацький відгук, постлюдина | uk |
dc.title | «НАРОДЖЕННЯ» ТЕКСТУ ДЛЯ ДІТЕЙ (НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ РОАЛЬДА ДАЛА «ВІДЬМИ») | uk |
dc.title.alternative | «НАРОДЖЕННЯ» ТЕКСТУ ДЛЯ ДІТЕЙ (НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ РОАЛЬДА ДАЛА «ВІДЬМИ») | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
PankoOksana.pdf | 10.56 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.