Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37560
Название: «НАРОДЖЕННЯ» ТЕКСТУ ДЛЯ ДІТЕЙ (НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ РОАЛЬДА ДАЛА «ВІДЬМИ»)
Другие названия: «НАРОДЖЕННЯ» ТЕКСТУ ДЛЯ ДІТЕЙ (НА МАТЕРІАЛІ ПОВІСТІ РОАЛЬДА ДАЛА «ВІДЬМИ»)
Авторы: Панько, Оксана Іванівна
Ключевые слова: Дитяча література; Роальд Дал, читач-дитина, страх, читацький відгук, постлюдина
Дата публикации: 2018
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (УКРАЇНА) Університет Яна Кохановського в Кєльцах (ПОЛЬЩА)
Библиографическое описание: Панько О. "Народження" тексту для дітей (на матеріалі повісті Р. Дала "Відьми") / Studia methodologica. Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка (Україна), Університет Яна Кохановського в Кєльцах (Польща). 2018. Вип. 46. С. 43-51.
Серия/номер: No. 46, 2018;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто особливості формування відгуку на текст читачем-дитиною на матеріалі повісті Р. Дала «Відьми». Мета роботи включала дослідження проекції авторського задуму на читацьку рецепцію та аналіз впливу текстових сигналів на читача-дитину. Було доведено відмінність сприйняття читача-дитини та дорослого читача з огляду на вплив тексту. Зроблено акцент на специфічних рисах прочитання читачем-дитиною художнього твору: здатності ототожнювати себе з головним персонажем, співпереживати героям, трактувати образи, спираючись на власний досвід. До уваги взято особливості інтерпретації образу відьом у творі з огляду на поєднання фольклорного підґрунтя та авторської інтерпретації. Відтак пояснено причину амбівалентного сприйняття цих персонажів. Доповнює аналіз читацького відгуку реципієнта-дитини порівняльна характеристика трактування читачем-дитиною образу головного героя повісті та втілення в ньому ідеї постлюдини. Окремо подано аналіз теми страху та його впливу на читача-дитину. Значущість результатів дослідження полягає у представленні тексту з «недитячими» темами як цінного матеріалу для читача-дитини, який не тільки може відчувати текст, але і здобувати важливі знання про дійсність, що дозволяють йому формувати свій досвід, розвивати критичне мислення та уяву.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37560
ISSN: 2307-1222
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PankoOksana.pdf10.56 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.