Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37563
Назва: | ТРУДНОЩІ В ОПАНУВАННІ ФОНОЛОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ |
Інші назви: | DIFFICULTIES IN MASTERING FRENCH PHONOLOGICAL SYSTEM |
Автори: | Яцканич Надія Михайлівна |
Ключові слова: | іноземна мова (ІМ), французька мова (ФМ), друга іноземна мова (французька) (ДІМ (франц.)), фонетика ФМ, опанування фонологічної компетенції, елементи звукової системи. |
Дата публікації: | кві-2021 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Яцканич Н.М. «Труднощі в опанування фонологічної системи французької мови.» / Вчені записки Таврійського національного університету імені І. Вернадського: зб. наук. ст./ гол. ред. В.П. Казарін. Київ: видавничий дім «Гельветика», 2021. Том 32 (71) №1. Серія: Філологія. Журналістика. С.148-153. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено питанню фонетичної компетенції, а саме подоланню труднощів в процесі оволодіння фонологічною системою французької мови. Усне мовлення є основним компонентом спілкування. Чітка й правильна вимова, беззаперечно, вважається важливою складовою частиною ефективної іншомовної комунікації. Навчання іноземній мові вимагає всебічного опанування всіх аспектів цієї дисципліни, а саме глибоких знань з лексикології, фонетики, граматики та історії мови. Завдання педа- гогів передусім полягає в тому, що вони повинні не тільки досконало володіти вищезазначе- ними елементами, але й вміти ефективно навчати їх засвоєнню наступні покоління, щоденно демонструючи глибокі знання з власного предмета. Мета нашої наукової публікації полягала насамперед у тому, щоби спробувати допомогти викладачам французької мови запровадити чіткі та конструктивні заходи щодо полегшення процесу навчання коректній французькій вимові студентів українських ВНЗ. Основні дослі- дження праці були зосереджені на тих групах здобувачів вищої освіти, які розпочинають опановувати французьку мову, оскільки саме такі спостереження дають змогу чітко виокре- мити перелік фонетичних труднощів, що виникають під час знайомства зі звуковою систе- мою, та класифікувати їх залежно від частоти виникнення. Проблемне питання якісного вивчення фонетики іноземної мови цікавить не тільки педа- гогів, але й цілу низку науковців у всьому світі. Ми погоджуємося з тим, що воно варте уваги та детальних досліджень, оскільки має на меті скерувати викладачів-практиків у розпіз- нанні «джерел» помилок та розробленні ефективних заходів для їх коригування. На основі особистих спостережень впродовж педагогічної діяльності та власного досвіду ми не тільки встановили перелік фонологічних труднощів, які виникають під час опану- вання іноземної мови, але й з’ясували причину їх появи; розглянули та проаналізували типові помилки здобувачів вищої освіти в процесі вивчення фонетики французької. Найважчими для запам’ятовування та відтворення, на нашу думку, виявилися такі явища, як назальні голосні, дифтонги та трифтонги, півголосні, німі кінцеві приголосні та “h” придиховий на початку слів. Ми констатували, що більшість помилок під час опанування звукової системи виникає через відсутність аналогічних звуків у рідній мові або першій іноземній. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37563 |
ISSN: | 2710-4656 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яцканич Н.М. стаття 2021.pdf | Основна стаття | 319.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.