Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37584
Название: Мовне середовище як проблема наукового дослідження у контексті підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності
Другие названия: Language environment as a problem of scientific research in the context of Teaching a future teacher to professional activity
Авторы: Наконечна, Л. Б.
Ключевые слова: мовне середовище, мовленнєве середовище, мовна особистість, професійна підготовка, майбутній учитель
Дата публикации: 2021
Издательство: Говерла
Библиографическое описание: Наконечна, Л. Б. Мовне середовище як проблема наукового дослідження у контексті підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності [Текст] / Л. Б. Наконечна // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 289-292. – Бібліогр.: с. 291-292 (11 назв). – Рез. укр., англ.
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Анотація. Стаття присвячена розгляду суті поняття «мовне середовище» як соціального феномена, одно- го зі складників життєвого простору людини, освітнього простору навчального закладу, а також як чинника формування мовної особистості. Актуальність порушеного питання зумовлена кількома моментами, зокре- ма необхідністю вивчення ролі мовного середовища у формуванні комунікативної компетентності особис- тості школяра, а також задля ефективної підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. Метoю публiкaцiї є oкреслення пoнятiйнoгo aпaрaту дoслiдження мовного середовища у контексті підготовки май- бутніх учителів до професійної діяльності. Авторка провела аналіз наукових досліджень з проблеми; роз- глянула напрямки вивчення мовного середовища як суспільного явища; з’ясувала поняттєвий зміст низки термінів, які комплексно описують мовне середовище; виявила і проаналізувала деякі дискусійні питання цієї проблематики; розкрила авторське розуміння дефініцій «мовне середовище» і «мовленнєве середовище», описала різновиди мовного середовища в Україні. Методологія дослідження базується на загальнонаукових методах дослідження: порівняння й узагальнення, аналіз і синтез, дедукція та індукція, методи абстракції, класифікації, систематизації. Ключові слова: мовне середовище; мовленнєве середовище; мовна особистість; професійна підготовка; майбутній учитель.
LANGUAGE ENVIRONMENT AS A PROBLEM OF SCIENTIFIC RESEARCH IN THE CONTEXT OF TEACHING A FUTURE TEACHER TO PROFESSIONAL ACTIVITY Abstract. The article is devoted to the essence of the concept of «language environment» as a social phenomenon, one of the components of human living space, educational space of an educational institution, as well as a factor in the formation of language personality. The urgency of the issue is due to several factors, including the need to study the role of language environment in the formation of communicative competence of the student, as well as the eff ective preparation of future teachers for professional activities. The purpose of the publication is to outline the conceptual apparatus of research of the language environment in the context of preparing future teachers for professional activity. The author conducted an analysis of research on the problem; considered the directions of studying the language environment as a social phenomenon; clarifi ed the conceptual meaning of a number of terms that comprehensively describe the language environment; identifi ed and analyzed some controversial issues on this question; revealed the author's understanding of the defi nitions of «language environment» and «speech environment»; described the types of language environment in Ukraine. The research methodology is based on general scientifi c research methodі such as comparison and generalization, analysis and synthesis, deduction and induction, methods of abstraction, classifi cation, systematization. Thus, the language / speech environment as a multifaceted linguistic, cultural and educational phenomenon is an extremely important factor in the development of personality both in terms of the formation of its speech qualities and the formation of national consciousness and national identity. Key words: language environment; speech environment; language personality; professional training; future teacher.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37584
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА.pdf562.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.