Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37684
Назва: Особливості методики викладання навчальної дисципліни "Старт-ап-технології" майбутнім офіцерам-прикордонникам
Інші назви: Methodology of teaching the study-technology discipline to future border Officers
Автори: Тушко, К.Ю.
Совва, С.М.
Ключові слова: прикордонна служба, методика викладання, майбутні офіцери-прикордонники, старт- ап-технології, професійна діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Тушко, К. Ю. Особливості методики викладання навчальної дисципліни "Старт-ап-технології" майбутнім офіцерам-прикордонникам [Текст] / К. Ю. Тушко, С. М. Совва // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 419-422. – Бібліогр.: с. 421 (8 назв). – Рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Метою статті є аналіз змісту методики викладання навчальної дисципліни «Старт-ап- технології» майбутнім офіцерам-прикордонникам. Застосовані методи дослідження: пошуково-бібліографіч- ний (для систематизації та впорядкування джерельної основи; системний та предметний аналіз (для уточнен- ня змісту науково-педагогічних понять та категорій відповідно до проблеми дослідження); аналіз наукової та методичної літератури, словниково-довідникової літератури. У статті висвітлено специфіку методики ви- кладання навчальної дисципліни «Старт-ап-технології» майбутнім офіцерам-прикордонникам. Автори тор- кнулись проблем якості вищої освіти в Україні, і зокрема вищої військової освіти. Проаналізовано низку наукових праць з проблеми дослідження: і публікації, і монографії, і дисертації. Сутність методики викла- дання «Стар-ап-технологій» автори розкрили на прикладі спеціальності «Телекомунікації та радіотехніка» у прикордонній академії. Методика викладання сучасної навчальної дисципліни «Старт-ап-технології» вимагає врахування специфіки організації освітнього процесу у навчальному закладі, змісту професійної діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників та оптимального рівня підготовленості до її викладання науково-педаго- гічних працівників. Ключові слова: прикордонна служба; методика викладання; майбутні офіцери-прикордонники; старт- ап-технології; професійна діяльність.
Abstract. The purpose of the article is to analyze the content of the methodology of teaching the course «Startup- technology» to future border guards. Applied research methods: search and bibliographic (for systematization and organization of the source base; system and subject analysis (to clarify the content of scientifi c and pedagogical concepts and categories in accordance with the research problem); analysis of scientifi c and methodological literature, dictionary and reference literature). The article highlights the specifi cs of the methodology of teaching the discipline «Start-up Technology» to future border guards. The authors touched upon the problems of the quality of higher education in Ukraine, and in particular higher military education. A number of scientifi c works on the research problem are analysed: publications, monographs, and dissertations. The essence of the methodology of teaching «Start-up-technologies» the authors revealed on the example of the specialty «Telecommunications and Radio Engineering» at the Border Academy. The main features of the methodology are: construction of the working program of the prescribed discipline, taking into account the content of the professional activities of border guards; the distribution of classroom hours was carried out in such a way that most of them provided practical training for future border guards. Approximately 26 teaching hours out of 46 classroom classes are practical classes, the rest are lectures and seminars; a wide range of pedagogical technologies was used during practical and seminar classes with future border guards: from interactive conversations to collaborative technologies; ensuring interdisciplinary communication, as «Start-up technologies» are related to the disciplines «Philosophy», «Political and economic systems», «Project management» and others; use of managerial potential of academic discipline, in order to form the ability to make decisions and awareness of responsibility for these decisions; formation of a new style of thinking, demonstrated by the owners of start-ups around the world; expanding the worldview of border cadets; ensuring the education of future border offi cers, in particular such qualities as tolerance, restraint, etc. Key words: border service; teaching methods; future border offi cers; start-up technologies; professional activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37684
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ.pdf561.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.