Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/376
Title: Методичні аспекти підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної роботи у сфері зайнятості
Other Titles: Methodological aspects of training of future social workers in the field of employment
Authors: Петренко, Тетяна Вячеславівна
Keywords: методична підготовка, сфера зайнятості, ефективність навчання, нтерактивні методи навчання
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Петренко, Т. В. Методичні аспекти підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної роботи у сфері зайнятості [Текст] / Т. В. Петренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 201–203. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 203 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються методичні аспекти підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної роботи у сфері зайнятості в умовах сучасного вищого навчального закладу, визначені особливості ефективного навчання студентів шля-хом упровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання. Ключові слова : методична підготовка, сфера зайнятості, ефективність навчання, інтерактивні методи навчання.
Description: The article discusses methodological aspects of training of future social workers to work in the field of employment in conditions of modern higher educational institution, the features of effective training of students by introducing in the educational process of interactive teaching methods. Key words; methodical training, employment, the effectiveness of the training, interactive teaching methods.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/376
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.