Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37923
Title: Дистанційне викладання словацької мови для іноземців та його сприйняття студентами
Authors: Гайдошова, Патрісія
Пехова, Соня
Keywords: мова, Інтернет, словацька мова для іноземців, опитування, COVID-19, дистанційна освіта, українські студенти, анкета
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ "УжНУ"
Citation: Гайдошова, П. Дистанційне викладання словацької мови для іноземців та його сприйняття студентами / П. Гайдошова, С. Пехова // Геополітика України: історія і сучасність : зб. наук. пр. / редкол.: Л. М . Газуда (гол. ред.), І. В. Артьомов та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2020. – Вип. 2 (25). – С. 129–136. – Бібліогр. : с. 136 (8 назв).
Series/Report no.: Геополітика України: історія і сучасність;
Abstract: Пандемія COVID-19 змінила режим викладання та навчання з традицій ного віч-на-віч на дистанційний в університетській освіті Словацької Республі ки. Це стосується і Кошицького технічного університету (TUKE), що стало новою ситуацією для багатьох його викладачів та студентів. Ця зміна здійснює значний вплив, особливо на студентів першого курсу із зарубіжних країн, які недостатньо добре розуміють словацьку мову і ще не знайомі з університет ським середовищем. У цьому контексті це дослідження орієнтоване на укра їнських студентів, які становлять більшість іноземних студентів, що навча ються у TUKE. Головною метою було дослідити їхні точки зору на дистанційне вивчення словацької мови, визначити переваги, проблеми та стратегії цього методу під час пандемії COVID-19. Для досягнення цієї мети було проведено онлайн-опи тування. У ході дослідження використано опитувальньник, щоб дізнатись про думки всіх студентів першого курсу із семи факультетів TUKE, які вивчають словацьку мову як іноземну. Результати дослідження показали, що дистанцій на освіта може бути альтернативою традиційній освіті. Учасники опитуван ня заявили, що вона має для них як позитивні, так і негативні аспекти.
The COVID-19 pandemic has forcefully shifted the mode of teaching and learn ing from traditional face-to-face to online in the university education in the Slovak Republic. The same applies to the Technical University of Košice (TUKE), which is a new situation for many its teachers and students. This change has a significant impact especially on first-year students from foreign countries who do not understand the national language spoken in Slovakia well enough and are not familiar with the Uni versity environment yet. In this context, this study is focused on Ukrainian students who form the biggest majority of foreign students studying at TUKE. The main goal was to investigate their perspectives on online learning of the Slovak language for foreigners in Slovakia in relation to its benefits, challenges and strategies during the COVID- 19 pandemic. To achieve this objective, an online survey research was creat ed and used. Survey questionnaire was used in the study to find out about the opinion of all first-year Ukrainian students from seven faculties of TUKE who study Slovak as a foreign language. The results of the research indicated that distance education can be an alternative means to the traditional education. The participants suggested it has both positive and negative aspects for them. The feedback provided by them was very useful and can be used to improve the foreign language tuition at the Department of Languages in the future. Keywords: language, online, Slovak for foreigners, survey research, COVID-19, distance education, Ukrainian students, questionnaire.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37923
ISSN: 2078-1431
Appears in Collections:Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 2 (25) 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИСТАНЦІЙНЕ ВИКЛАДАННЯ.pdf911.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.