Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37925
Title: Підприємницькі навички української молоді: аналіз та вектори забезпечення
Authors: Ковальська, Любов
Оксенюк, Катерина
Барський, Юрій
Keywords: підприємницькі навички, ініціативність підприємництва, Україна, потенціал молоді, економічно активне населення, ініціативність молоді
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ "УжНУ"
Citation: Ковальська, Л. Підприємницькі навички української молоді: аналіз та вектори забезпечення / Л. Ковальська, К. Оксенюк, Ю. Барський // Геополітика України: історія і сучасність : зб. наук. пр. / редкол.: Л. М . Газуда (гол. ред.), І. В. Артьомов та ін. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2020. – Вип. 2 (25). – С. 144–156. – Бібліогр. : с. 155–156 (33 назви).
Series/Report no.: Геополітика України: історія і сучасність;
Abstract: Під підприємництвом ми маємо на увазі сукупність знань, навичок веден ня бізнесу, інтелекту, творчості та інших характеристик підприємницького потенціалу людини, які в процесі трансформації дають можливість ефектив но генерувати стартапи (бізнес-ідеї) для створення власного бізнесу або його урізноманітнення. Метою статті є дослідження підприємницьких навичок молоді, її підпри ємницької ініціативності як необхідних атрибутів формування ефективного підприємницького середовища. Розроблено методологію дослідження підпри ємницьких навичок молоді, що складається з таких етапів: визначення мети оцінки підприємницьких навичок молоді; вибір методів дослідження; визначен ня концепції оцінки підприємницьких навичок молоді; вибір структурних еле ментів оцінки підприємницьких навичок молоді; визначення ефекту. Методами оцінки підприємницьких навичок молоді є соціологічні (оцінка соціологічних досліджень на предмет визначення стимулів до відкриття влас ного бізнесу, труднощів у веденні підприємницької діяльності тощо), метод порівняльного аналізу (підприємницька активність молоді різного віку, порів няння категорій), метод критерію (з використанням системи оцінки навичок підприємницької діяльності у молоді). Результати. Аналізуючи економічно активне населення України, слід за значити факт зменшення кількості економічно активного населення в його загальній чисельності. Наслідком цього є збільшення демографічного наванта ження на економічно активну частину населення. У 2018 році найбільш затре буваними професіями серед молоді були ІТ-спеціалісти, менеджери та торгові працівники, маркетологи та бухгалтери, менеджери з персоналу, медичний персонал, службовці (особливо це стосується студентів та молодих людей без досвіду), адміністративний персонал .Практичне значення. За результатами аналізу можемо спостерігати ви сокий рівень потенціалу молоді для створення власного бізнесу та водночас не достатній рівень реалізації їхніх підприємницьких навичок.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37925
ISSN: 2078-1431
Appears in Collections:Геополітика України: історія і сучасність. Вип. 2 (25) 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДПРИЄМНИЦЬКІ НАВИЧКИ.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.