Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37995
Назва: Формування основ комп'ютерної грамотності майбутнього вчителя початкової школи в процесі професійної освіти
Інші назви: Formation of fundamentals of computer literacy of the future primary school teacher in the process of vocational education
Автори: Шкирта, І. М.
Лазар, В.Ф.
Базар, Н.В,
Ключові слова: комп’ютерна грамотність, інформаційна грамотність, комп’ютерна культура, вчитель початкової школи, професійна підготовка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Шкирта, І. М. Формування основ комп'ютерної грамотності майбутнього вчителя початкової школи в процесі професійної освіти [Текст] / І. М. Шкирта, В. Ф. Лазар, Н. В. Базар // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 455-459. – Бібліогр.: с. 458 (9 назв). – Рез. укр., англ.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. А ктуальність проблеми формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початко вої школи в процесі професійної підготовки зумовлена суперечностями між зростаючими потребами суспіль ства в педагогах нової формації, здатних до впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних техно логій (ІКТ), і недостатньою розробленістю теоретико-методичних засад їхньої підготовки в закладах вищої педагогічної освіти. Мета статті: визначення ролі і місця комп’ютерної грамотності у професійній діяльності майбутнього вчителя початкової школи; аналіз теоретико-методологічних засад комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи. Для з’ясування поставленої мети використано різні методи наукового дослідження: аналіз наукової літератури – для визначення науково-теоретичного підґрунтя майбутнього вчи теля початкової школи до застосування інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності; теоретичне узагальнення, систематизація досліджень – для обґрунтування концептуальних положень підго товки вчителя початкових класів в умовах інформатизації освіти, виділенні складових комп’ютерної грамот ності педагога. Матеріали статті відображають актуальну проблему – формування комп’ютерної грамотності у майбутніх учителів початкової школи. У статті визначена роль комп’ютерної грамотності майбутніх вчите лів початкової школи; наведено тлумачення поняття «комп’ютерна грамотність» та його змістове наповнення, аналізуються теоретико-методологічні засади комп’ютерної грамотності у світлі сучасних вимог. Ключові слова: комп’ютерна грамотність; інформаційна грамотність; комп’ютерна культура; інформа ційно-комунікаційні технології; вчитель початкової школи; професійна підготовка.
Abstract. The article defi nes the role of computer literacy as a component of future teacher training, identifi es and characterizes the criteria and components of computer literacy in the light of today's requirements. The urgency of the problem of forming computer literacy of future primary school teachers in the process of professional training is due to the contradictions between the growing needs of society in teachers of new formation, capable of implementing modern information and communication technologies (ICT), and insuffi cient development of theoretical and methodological principles pedagogical education. The purpose of the article: to determine the role and place of computer literacy in the professional activity of the future primary school teacher; analysis of theoretical and methodological principles of computer literacy of future primary school teachers. To clarify the goal, various methods of scientifi c research were used: analysis of scientifi c literature − to determine the scientifi c and theoretical basis of the future primary school teacher to the use of information and communication technologies in professional activities; theoretical generalization, systematization of research - to substantiate the conceptual provisions of primary school teacher training in terms of informatization of education, the allocation of components of computer literacy of the teacher. The materials of the article refl ect the current problem - the formation of computer literacy in future primary school teachers. The article identifi es the role of computer literacy of future primary school teachers; the interpretation of the concept of «computer literacy» and its content is given, the theoretical and methodological principles of computer literacy are analyzed in the light of modern requirements. Key words: computer literacy; information literacy; computer culture; information and communication technologies; primary school teacher; professional training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37995
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ КОМП’ЮТЕРНОЇ.pdf568.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.