Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38004
Title: Соціальне медіасередовище як інструмент просування книг і читання у бібліотеках
Other Titles: Social media environment as a tool for book promotion and reading in libraries
Authors: Вдовіна, Олена
Keywords: бібліотека, книга, читання, медіа, соціальне медіасередовище, просування, читачі
Issue Date: 2021
Publisher: Видавництво Олександри Гаркуші
Citation: Вдовіна О. Соціальне медіасередовище як інструмент просування книг і читання у бібліотеках / О. Вдовіна // Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій : матеріали III науково-практичної інтернет-конференції (Ужгород, 21 жовтня 2021 р.) / редкол. : М. М. Мед- ведь, В. В. Воробець, Л. О. Мельник та ін. ; ДВНЗ “Ужгор. нац. ун-т”, Наук. б-ка. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2021. – С. 16-19.
Series/Report no.: Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій;
Abstract: У статті проаналізовано значення соціального медіасередовища для просування книг і читання у бібліотеках. Схарактеризовано зав- дання, які вирішують соціальні медіа, їх основні риси та різновиди. Ключові слова: бібліотека, книга, читання, медіа, соціальне ме- діасередовище, просування, читачі.
The article analyzes the value of the social media environment for the promotion of books and reading in libraries. The tasks that solve social media, their main features and varieties are described. Key words: library, book, reading, media, social media environment, promotion, readers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38004
Appears in Collections:ІІІ науково-практична інтернет-конференція «Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соціальне медіасередовище.pdf341.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.