Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38012
Назва: | Реалізація міжпредметних зв'язків у старшій школі: дидактичний аспект |
Інші назви: | Realization of intersubject connection in higher school: didactic aspect |
Автори: | Барановська, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | старша школа, міжпредметна інтеграція, міжпредметні зв’язки, міжпредметна компе тентність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Барановська, Олена Володимирівна Реалізація міжпредметних зв'язків у старшій школі: дидактичний аспект / Олена Володимирівна Барановська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 15-17. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 16 (5 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізу можливостей міжпредметних зв’язків у старшій школі в умовах профіль ного навчання. Аналізується ретроспективний досвід з даного питання, розглядаються основні форми
міжпредметних зв'язків, їх дидактичне і світоглядне значення. Автором виділяються основні аспекти, які
необхідно враховувати в організації системи міжпредметних зв’язків в умовах профільного навчання. Пере раховуються етапи реалізації міжпредметних зв’язків у старшій школі. Доводиться важливість орієнтації
навчання на сучасні технології та виробництво. Аналізується проблема розвантаження інваріантної скла дової змісту навчання. The article analyzes the possibilities of intersubjects connections in higher school in terms of profi le education. The main idea of the article - to prove that intersubject integration as the trend in global pedagogy must cause change the old approach to designing the content of training in high schools. Relevant content is practical orientation pro fi le education technologization, the formation of intersubjects competence. The author examines the basic forms of intersubjects connections, proves their didactic and ideological signifi cance. It is noted that the active introduction of profi le education is associated with a detailed analysis of the content of teaching in high school, as well as exist ing textbooks and their adaptation to modern realities: access to modern technology, the availability of integrated courses, various forms of control and diagnostics of formation of intersubjects connections in pupils. Key words: high school, intersubjects integration, intersubjects communication, intersubject competence. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38012 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ.pdf | 246.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.