Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38064
Title: | Бібліотечний квест – креативна форма популяризації читання в бібліотеках серед дітей та молоді |
Other Titles: | Library quest – creative form of popularization reading in libraries among children and youth |
Authors: | Новальська, Юлія |
Keywords: | бібліотечний квест, читання, бібліотека |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Видавництво Олександри Гаркуші |
Citation: | Новальська Ю. Бібліотечний квест – креативна форма популяризації читання в бібліотеках серед дітей та молоді / Ю. Новальська // Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій : матеріали III науково-практичної інтернет-конференції (Ужгород, 21 жовтня 2021 р.) / редкол. : М. М. Мед- ведь, В. В. Воробець, Л. О. Мельник та ін. ; ДВНЗ “Ужгор. нац. ун-т”, Наук. б-ка. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2021. – С.132-137. |
Series/Report no.: | Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій; |
Abstract: | Розглянуто бібліотечний квест як креативну форму популяриза-
ції читання в бібліотеках серед дітей та молоді. Наведено успішні
приклади апробованих видів бібліотечних квестів з вітчизняної біб-
ліотечної практики.
Ключові слова: бібліотечний квест, читання, бібліотека. The library quest is considered as a creative form of popularizing reading in libraries among children and well done. Successful examples of tested types of library quests from domestic library practice are given. Key words: library quest, reading, library. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38064 |
Appears in Collections: | ІІІ науково-практична інтернет-конференція «Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій» |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
БІБЛІОТЕЧНИЙ КВЕСТ.pdf | 362.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.