Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38064
Title: Бібліотечний квест – креативна форма популяризації читання в бібліотеках серед дітей та молоді
Other Titles: Library quest – creative form of popularization reading in libraries among children and youth
Authors: Новальська, Юлія
Keywords: бібліотечний квест, читання, бібліотека
Issue Date: 2021
Publisher: Видавництво Олександри Гаркуші
Citation: Новальська Ю. Бібліотечний квест – креативна форма популяризації читання в бібліотеках серед дітей та молоді / Ю. Новальська // Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій : матеріали III науково-практичної інтернет-конференції (Ужгород, 21 жовтня 2021 р.) / редкол. : М. М. Мед- ведь, В. В. Воробець, Л. О. Мельник та ін. ; ДВНЗ “Ужгор. нац. ун-т”, Наук. б-ка. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2021. – С.132-137.
Series/Report no.: Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій;
Abstract: Розглянуто бібліотечний квест як креативну форму популяриза- ції читання в бібліотеках серед дітей та молоді. Наведено успішні приклади апробованих видів бібліотечних квестів з вітчизняної біб- ліотечної практики. Ключові слова: бібліотечний квест, читання, бібліотека.
The library quest is considered as a creative form of popularizing reading in libraries among children and well done. Successful examples of tested types of library quests from domestic library practice are given. Key words: library quest, reading, library.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38064
Appears in Collections:ІІІ науково-практична інтернет-конференція «Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БІБЛІОТЕЧНИЙ КВЕСТ.pdf362.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.