Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатенко, Наталія Віталіївна-
dc.date.accessioned2021-12-03T07:36:01Z-
dc.date.available2021-12-03T07:36:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІгнатенко, Наталія Віталіївна Методика застосування технології проблемного навчання при вивченні історії в школі / Наталія Віталіївна Ігнатенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 81-84. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 83 (13 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38168-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості застосування технології проблемного навчання як засобу активізації та інтенсифікації пізнавальної діяльності учнів при вивченні історії в школі; теоретично обґрунтовано концептуальні засади та методику застосування проблемного навчання історії: охарактеризовано його мету, зміст і дидактичні принципи; розглянуто методику постановки проблемних запитань, формулювання проблемних завдань та задач, створення проблемних ситуацій; наведено приклади практичного застосування прийомів проблемного навчання при вивченні історії в школі.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности применения технологии проблемного обучения как средства активизации и интенсификации познавательной деятельности учащихся при изучении истории в школе, теоретически обоснованы концептуальные основы и методика применения проблемного обучения истории: охарактеризованы его цели, содержание и дидактические принципы; рассмотрена методика постановки проблемных вопросов, формулировки проблемных заданий и задач, создания проблемных ситуаций; описаны примеры практического применения приёмов проблемного обучения при изучении истории в школе. Ключевые слова: проблемное обучение, проблемные вопросы, проблемные задачи, проблемные задания, проблемная ситуация.uk
dc.description.abstractThe article reveals the features of application of technology problem of training as a means of energizing and intensifi cation of cognitive activity of students while studying history in a high school; the purpose has been characterized, the content and didactic principles of application of technology problem of education have been considered as well as the methodology for setting the problematic issues, the wording of the problem tasks and objectives, creating problematic situations too. The article reasonably states that the learning system problem requires the learner to availability of a certain level of theoretical and practical training. Ready for a learning problem in this sense is determined primarily by the ability to see a proposed teacher problem, formulate it, to fi nd solutions and solve using eff ective methods. This study leads to the conclusion that the main condition of "problematic" content learning history at school is to engage in the process of cognition of several contradictory views on the problem of learning, creating problematic situations that encourage pupils not only to use the acquired knowledge, but also their own (under the direction of the teacher) to acquire new ones. Unlike the traditional fore-learning depends not only on the knowledge of historical facts and events, but also on the disclosure of causation. Therefore, the correct formulation of the educational problems is one of the main tasks, which depends on the success and eff ectiveness of the educational process. Key words: faulty study, the problematic issues, problem tasks, development technology, problem situation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectпроблемне запитанняuk
dc.subjectпроблемне завданняuk
dc.subjectпроблемна задачаuk
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.titleМетодика застосування технології проблемного навчання при вивченні історії в школіuk
dc.title.alternativeМетодика использования технологии проблемного изучения истории в школеuk
dc.title.alternativeMethods of application of problem teaching technology in teaching history in higher educational establishmentsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ.pdf284.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.