Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38170
Назва: Педагогічний потенціал загальнонаукових принципів, покладених в основу системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв'язання конфліктів
Інші назви: Педагогический потенциал принципов, положенных в основу системы профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к разрешению конфликта
The educational potential of general scientific principles underlying the system of professional training of future specialists of social sphere to conflict resolution
Автори: Калаур, Світлана Миколаївна
Ключові слова: професійна підготовка, розв’язання конфліктів, загальнонаукові принципи, майбутні фахівці, соціальна сфера
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Калаур, Світлана Миколаївна Педагогічний потенціал загальнонаукових принципів, покладених в основу системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв'язання конфліктів / Світлана Миколаївна Калаур // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 89-92. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 91-92 (9 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлена необхідність розробки системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. У процесі дослідження проаналізовано сутність загальнонаукових принципів, які покладено в основу системи. Розкрито педагогічний потенціал та проаналізовано практичні механізми реалізації конкретних загальнонаукових принципів, таких як науковості, свідомості й активності, систематичності та послідовності, доступності, зв’язку теорії та практики.
В статье раскрыта необходимость разработки системы профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к решению конфликтов. В процессе исследования проанализированы сущность общенаучных принципов, которые положены в основу системы. Раскрыт педагогический потенциал и проанализированы практические механизмы реализации конкретных общенаучных принципов, таких как: научности, сознательности и активности, систематичности и последовательности, доступности, связи теории и практики. Ключевые слова: профессиональная подготовка, развязывание конфликтов, принципы, будущие специалисты, социальная сфера.
Nowadays, the strategy of professional training of future specialists of social sphere should be based on the implementation of holistic system, which is a means aimed at increasing of professionalism. The leading factors of the system are general pedagogical principles. In our vision principles should be considered as the main educational orientations. The basis of elaboration systems of professional training of future specialists of social sphere to confl ict resolution includes the following general scientifi c principles: science, consciousness and activity, systematic and consistency, accessibility, relation between theory and practice. We consider that all the principles are interrelated, interconnected and interdependent. They form a coherent system of initial requirements that will ensure the eff ectiveness of the educational process and promote the improvement of readiness of future specialists of social sphere to confl ict resolution. Key words: professional training, confl ict resolution, principles, future specialists, social sphere.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38170
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАГАЛЬНОНАУКОВИХ.pdf289.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.