Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2021-12-03T08:00:41Z-
dc.date.available2021-12-03T08:00:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКанюк, Олександра Любомирівна Використання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мови / Олександра Любомирівна Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 97-100. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 99 (6 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38172-
dc.description.abstractУ статті розглядаються сутнісні характеристики інтерактивного навчання. Автор описує можливості використання деяких інноваційних інтерактивних методів і прийомів на заняттях з іноземної мови. Відмічено, що поєднання традиційних інтенсивних методик навчання і сучасних інтерактивних методів є важливою умовою ефективного навчання іноземної мови у ВНЗ. Величезну роль при підготовці і проведенні інтерактивних занять відіграє методична підготовка викладача.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются сущностные характеристики интерактивного обучения. Автор описывает возможности использования некоторых инновационных интерактивных методов и приемов на занятиях по иностранному языку. Отмечено, что сочетание традиционных интенсивных методик обучения и современных интерактивных методов является важным условием эффективного обучения иностранному языку в вузе. Огромную роль при подготовке и проведении интерактивных занятий играет методическая подготовка преподавателя. Ключевые слова: коммуникативная компетенция, личностно - ориентированный подход, интерактивные методы обучения, ролевая игра, иностранный язык, иноязычное общение.uk
dc.description.abstractIn the system of higher education the main goal of teaching foreign languages is marked by the communicative competence. Acquisition of communicative competence of students is focused on the formation of such a level of foreign language, which meets their professional needs, the realization of personal and business contacts and further self-education. Combining traditional intensive teaching methods and modern interactive methods is essential for the eff ective learning of foreign languages in high school. A huge role in the training and conduct of interactive sessions is played by methodical training of a teacher. The class to pass with maximum effi ciency a teacher is to possess these techniques, to have the skills to use computer and Internet technology, to skillfully deal with modern technology (computers, interactive whiteboard, etc.). Key words: communicative competence, personality - oriented approach, interactive teaching methods, role play, foreign language, foreign language communication.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectособистісно – орієнтований підхідuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectрольова граuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectіншомовне спілкуванняuk
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мовиuk
dc.title.alternativeИспользование интерактивных методов обучения студентов неязыковых специальностей в вузах на занятиях по иностранному языкуuk
dc.title.alternativeUsing the interactive methods while teaching foreign languages to students of non-language specialties in higher educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ.pdf255.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.