Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38172
Назва: Використання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мови
Інші назви: Использование интерактивных методов обучения студентов неязыковых специальностей в вузах на занятиях по иностранному языку
Using the interactive methods while teaching foreign languages to students of non-language specialties in higher educational institutions
Автори: Канюк, Олександра Любомирівна
Ключові слова: комунікативна компетенція, особистісно – орієнтований підхід, інтерактивні методи навчання, рольова гра, іноземна мова, іншомовне спілкування
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Канюк, Олександра Любомирівна Використання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мови / Олександра Любомирівна Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 97-100. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 99 (6 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються сутнісні характеристики інтерактивного навчання. Автор описує можливості використання деяких інноваційних інтерактивних методів і прийомів на заняттях з іноземної мови. Відмічено, що поєднання традиційних інтенсивних методик навчання і сучасних інтерактивних методів є важливою умовою ефективного навчання іноземної мови у ВНЗ. Величезну роль при підготовці і проведенні інтерактивних занять відіграє методична підготовка викладача.
В статье рассматриваются сущностные характеристики интерактивного обучения. Автор описывает возможности использования некоторых инновационных интерактивных методов и приемов на занятиях по иностранному языку. Отмечено, что сочетание традиционных интенсивных методик обучения и современных интерактивных методов является важным условием эффективного обучения иностранному языку в вузе. Огромную роль при подготовке и проведении интерактивных занятий играет методическая подготовка преподавателя. Ключевые слова: коммуникативная компетенция, личностно - ориентированный подход, интерактивные методы обучения, ролевая игра, иностранный язык, иноязычное общение.
In the system of higher education the main goal of teaching foreign languages is marked by the communicative competence. Acquisition of communicative competence of students is focused on the formation of such a level of foreign language, which meets their professional needs, the realization of personal and business contacts and further self-education. Combining traditional intensive teaching methods and modern interactive methods is essential for the eff ective learning of foreign languages in high school. A huge role in the training and conduct of interactive sessions is played by methodical training of a teacher. The class to pass with maximum effi ciency a teacher is to possess these techniques, to have the skills to use computer and Internet technology, to skillfully deal with modern technology (computers, interactive whiteboard, etc.). Key words: communicative competence, personality - oriented approach, interactive teaching methods, role play, foreign language, foreign language communication.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38172
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ.pdf255.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.