Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38175
Назва: Зарубіжний досвід забезпечення освітньої рівності
Інші назви: Зарубежный опыт обеспечения образовательного равенства
Foreign experience of educational equality ensuring
Автори: Козубовська, Ірина Василівна
Сідун, Лариса Юріївна
Ключові слова: зарубіжний досвід, рівні освітні можливості, США, полікультурна освіта
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Козубовська, Ірина Василівна Зарубіжний досвід забезпечення освітньої рівності / Ірина Василівна Козубовська, Лариса Юріївна Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 105-108. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 107 (7 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання освітньої рівності для різних груп населення, які відрізняються за віком, статтю, етнічними, релігійними ознаками, соціально-економічним статусом. Американська освітня система достатньо успішно реалізує всі ознаки демократизації освіти, однак проблема доступності освіти залишається не повністю вирішеною. Державна політика, спрямована на забезпечення рівних можливостей в отриманні освіти проводиться в США протягом останніх десятиріч, проте досить значна кількісна різниця між багатими і бідними учнями, англомовними дітьми і дітьми, які недосконало володіють мовою, афроамериканцями, латиноамериканцями та білим населенням скорочується дуже повільно.
В статье рассматриваются вопросы образовательного равенства для разных групп населения, которые отличаются по возрасту, полу, этнической, религиозной принадлежностью, социально-экономическим статусом. Внимание сконцентрировано на анализе зарубежного опыта обеспечения равных образовательных возможностей, в частности в просессе поликультурного образования. Государственная политика, направленная на обеспечение равных возможностей в получении образования проводится в США за последние десятилетия, однако достаточно большая количественная разница между богатыми и бедными учениками, англоязычными детьми и детьми, несовершенно владеют языком, афроамериканцами, латиноамериканцами и белым населением сокращается очень медленно. Ключевые слова: зарубежный опыт, равные образовательные возможности, США, поликультурное образование.
This article deals with educational problems of ethnic population in the United States of America. It is underlined that segregation in education existed in USA for a long time. Representatives of ethnic minorities had no equal rights in the fi eld of education. Situation has changed since 1954 when new more progressive laws were introduced. Today the government of USA is working on the further mastering of the system of education. Cultural pluralism is understood as the availability and recognition of free existence and development of diff erent ethnic cultures, being a part of a single national community. The aim of multiculturalism is to create an open society, in which the representatives of all groups (social, cultural, ethnic) have possibilities of self-development, self-actualization with the preservation of unique cultural origin.The necessity of tolerant coexistence of large and small ethnic and national communities evokes the need of a new system of education, which will enable to take into consideration national (ethnic) and social divergences and will include various types, models and valuable pedagogical orientations, adequate to the world outlook as well as inquiries of various ethno-cultural population groups. The necessity of an adequate refl ection of these ideas in education is an objective need of multinational states. Key words: the USA, multicultural education, ethnic minorities, segregation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38175
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf254.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.