Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38195
Назва: Критерії, показники та рівні сформованості майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності
Інші назви: Критерии, показатели и уровни сформированности будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой деятельности
Criteria, rates and levels of formation of future social workers towards educational-recreational activities
Автори: Олійник, Галина Михайлівна
Ключові слова: готовність, компоненти, критерії, показники, рівні готовності, соціальний педагог
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Олійник, Галина Михайлівна Критерії, показники та рівні сформованості майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності / Галина Михайлівна Олійник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 154-156. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 156 (4 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено основні структурні компоненти сформованості майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності, а саме: мотиваційний, теоретичний і діяльнісний, визначено критерії: мотиваційно-ціннісний, когнітивний та діяльнісно-практичний, виявлено показники та охарактеризовано рівні: елементарний, базовий, високий готовності майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. Результати теоретичного дослідження, виконаного на підставі аналізу літературно-наукових джерел, присвячених вивченню суті «готовності майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності» як динамічного інтегративного особистісного утворення, дозволили виокремити такі її основні структурні компоненти: мотиваційний, теоретичний та діяльнісний.
В статье выделены основные структурные компоненты сформированности будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой деятельности, а именно: мотивационный, теоретический и деятельностный, определены критерии: мотивационно-ценностный, когнитивный и диятельно- практический, выявлены показатели и охарактеризованы уровни: элементарный, базовый, высокий готовности будущих социальных педагогов к организации образовательно-досуговой. Результаты теоретического исследования, выполненного на основании анализа литературно-научных источников, посвященных изучению сути «готовности будущих социальных педагогов к организации образовательно- досуговой деятельности» как динамического интегративного личностного образования, позволили выделить следующие ее основные структурные компоненты: мотивационный, теоретический и деятельностный. Ключевые слова: готовность, компоненты, критерии, показатели, уровни готовности, социальный педагог.
The article highlights the basic structural components of formation of future social workers for organizing educational-recreational activities, such as: motivational, theoretical and functional. The criteria are determined by motivational value, cognitive and practical, the rates are discovered. The rates of motivational value are: existence of strong interest among students towards organization of pupils’ educational-recreational activities connected with the professional area of interest; positive motivation to study in order to develop preparedness of educational and recreational activities of students, formation of human valuable orientations for future social workers. In the context of the ongoing survey we identifi ed and justifi ed following indicators of cognitive criteria of future social workers to the organization of educational and recreational activities of students: possession of a system of social and educational, psychological, educational, social and professional skills: possession of features of educational and recreational activities of students: possession of knowledge of technology, educational and recreational activities of students. The rates of practical criteria are: refl ection, expression of creativity of a person; mastering of communicational and organizational skills. The levels of readiness of future social workers towards educational-recreational activities are characterized: elementary, intermediate, advanced. Key words: readiness, components, criteria, indicators, levels of readiness, social pedagogue.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38195
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ.pdf251.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.