Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Понзель, Уляна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-22T07:42:06Z | - |
dc.date.available | 2014-12-22T07:42:06Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Понзель, У. В. Ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / У. В. Понзель // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 130–132. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с.131 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/381 | - |
dc.description | The relevance of the material set out in the article has been conditioned with the fact that the isolation of disciplines does not provide continuity. The achievement of these goals of pedagogical education as a holistic personality development, the improvement of basic and vocational training becomes possible with the introduction of interdisciplinary connections in the educational process of a higher school. The article analyzes conducted research on the attitudes of teachers to the problem of inter-subject relationship in teaching professionally oriented courses in the professional training of future primary school teacher and student assessment as interdisciplinary connections in their teacher education. Key words: inter-subjects’ connections, professional training of teachers, research. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена тим, що ізольованість дисциплін не забезпечує наступності, а досягнення таких цілей педагогічної освіти, як цілісний розвиток особис-тості, підвищення рівня фундаментальної й професійної підго-товки можливе за умови впровадження міжпредметних зв'язків у навчально-виховний процес вищої школи. В статті аналізу-ється проведене дослідження щодо ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у навчанні професійно орієн-тованих дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів та оцінки студентами ролі міжпредметних зв’язків у їхній педагогічній освіті. Ключові слова: міжпредметні зв’язки, фахова підготовка вчителя, дослідження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk |
dc.subject | фахова підготовка вчителя | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.title | Ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів | uk |
dc.title.alternative | Teachers 'attitudes to the problem of interdisciplinary connections in the professional training of future primary school teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТАВЛЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ДО ПРОБЛЕМИ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ.pdf | 440.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.