Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/381
Назва: Ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів
Інші назви: Teachers 'attitudes to the problem of interdisciplinary connections in the professional training of future primary school teachers
Автори: Понзель, Уляна Володимирівна
Ключові слова: міжпредметні зв’язки, фахова підготовка вчителя, дослідження
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Понзель, У. В. Ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / У. В. Понзель // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 130–132. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с.131 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена тим, що ізольованість дисциплін не забезпечує наступності, а досягнення таких цілей педагогічної освіти, як цілісний розвиток особис-тості, підвищення рівня фундаментальної й професійної підго-товки можливе за умови впровадження міжпредметних зв'язків у навчально-виховний процес вищої школи. В статті аналізу-ється проведене дослідження щодо ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у навчанні професійно орієн-тованих дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів та оцінки студентами ролі міжпредметних зв’язків у їхній педагогічній освіті. Ключові слова: міжпредметні зв’язки, фахова підготовка вчителя, дослідження.
Опис: The relevance of the material set out in the article has been conditioned with the fact that the isolation of disciplines does not provide continuity. The achievement of these goals of pedagogical education as a holistic personality development, the improvement of basic and vocational training becomes possible with the introduction of interdisciplinary connections in the educational process of a higher school. The article analyzes conducted research on the attitudes of teachers to the problem of inter-subject relationship in teaching professionally oriented courses in the professional training of future primary school teacher and student assessment as interdisciplinary connections in their teacher education. Key words: inter-subjects’ connections, professional training of teachers, research.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/381
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.