Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38203
Title: Підготовка майбутніх соціальних працівників США до вивчення полікультурного середовища як складова формування міжкультурної компетентності
Other Titles: Подготовка будущих социальных работников США к изучению поликультурной среды как составная формирования межкультурной компетентности
Training of the USA future social workers for the researching of multicultural environment as a part of intercultural competece formation
Authors: Поліщук, Віра Аркадіївна
Keywords: США, соціальні працівники, міжкультурна компетентність, соціальне середовище
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Поліщук, Віра Аркадіївна Підготовка майбутніх соціальних працівників США до вивчення полікультурного середовища як складова формування міжкультурної компетентності / Віра Аркадіївна Поліщук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 183-185. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 185 (6 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розглядаються питання формування міжкультурної компетентності (в тому числі й міжкультурної комунікативної компетентності) майбутніх соціальних працівників в США. Вимоги до етнокультурної компетентності проявляються в розумінні феномена культури, її ролі в людської життєдіяльності, в уявленнях про способи придбання, зберігання та передачі соціального досвіду, базисних цінностей культури, в знанні форм і типів культур, основних культурно-історичних центрів і регіонів світу, закономірностей їх функціонування та розвитку, в умінні оцінювати досягнення культури на основі знання історичного контексту їх створення, у здатності до міжкультурного діалогу; в знанні рідної, державної та іноземної мов, національних особливостей народу, народних традицій та вмінні їх використовувати в професійній діяльності.
В статье рассматриваются вопросы формирования межкультурной компетентности (в том числе и межкультурной коммуникативной компетентности) будущих социальных работников США. Подчёркивается важная роль подготовки студентов к изучению поликультурной социальной среды как составной части формирования межкультурной (этнической) компетентности. Требования к этнокультурной компетентности проявляются в понимании феномена культуры, ее роли в человеческой жизнедеятельности, в представлениях о способах приобретения, хранения и передачи социального опыта, базисных ценностей культуры, в знании форм и типов культур, основных культурно-исторических центров и регионов мира, закономерностей их функционирования и развития, в умении оценивать достижения культуры на основе знания исторического контекста их создания, в способности к межкультурному диалогу; в знании родного, государственной и иностранных языков, национальных особенностей народа, народных традиций и умении их использовать в профессиональной деятельности. Ключевые слова: США, социальные работники, межкультурная компетентность, социальная среда.
Multicultural education provides the formation of intercultural competence and ability to intercultural communication. Competence is understood as a comprehensive personal resource, which is a product of studying/ teaching and socialization, a coeffi cient of erudition, a guarantee of active capacity and competitiveness of an individual. Hence, a competitive person is an individual, active in his professional fi eld, competitive in the labor market who worthily presents himself, his organizational structure, state, who is regarded and respected. Intercultural competence includes the ability to investigate multicultural social environment (complex multilevel formation, a particular manifestation of social relations occurring in the society where an individual lives and develops; it is a set of social conditions of human life (aspects of social life, social institutions and social groups) that aff ect its consciousness and behaviour). Social environment is a system of social conditions of life of an individual (economic, political, legal, industrial, cultural, ethnic etc.), where its formation, development, functioning takes place. Key words: the USA, social workers, intercultural competency, social environment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38203
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ (2).pdf248.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.