Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПостригач, Надія Олегівна-
dc.date.accessioned2021-12-03T14:24:32Z-
dc.date.available2021-12-03T14:24:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПостригач, Надія Олегівна Модель підготовки вчителя, орієнтованої на школу в Греції / Надія Олегівна Постригач // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 197-199. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 199 (18 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38207-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз ролі директора школи у реалізації моделі підготовки вчителя, орієнтованої на школу у питаннях планування, організації і реалізації шкільно-орієнтованого навчання у секторі початкової та середньої освіти в рамках грецької системи освіти, відповідно до її особливих соціальних, расових і культурних характеристик. Зміст програм підготовки, орієнтованої на школу, засвідчує необхідність особистісного і професійного розвитку вчителя, посилення його педагогічної та викладацької підготовки, а також загального поліпшення роботи шкільного підрозділу в якості основних переваг, які є результатом моделі підготовки, орієнтованої на школу.uk
dc.description.abstractЦелью статьи является анализ роли директора школы в реализации модели подготовки учителя, ориентированной на школу в вопросах планирования, организации и реализации школьно-ориентированного обучения в секторе начального и среднего образования в рамках греческой системы образования, в соответствии с ее особыми социальными, расовыми и культурными характеристиками. Содержание программ подготовки, ориентированной на школу, свидетельствует о необходимости личностного и профессионального развития учителя, усиление их педагогической и преподавательской подготовки, а также общего улучшения работы школьного подразделения в качестве основных преимуществ, полученных в результате модели подготовки, ориентированной на школу. Ключевые слова: учитель, греческий школьный контекст, повышение квалификации, подготовка, ориентированная на школу, директор школы, теоретический и эмпирический подходы.uk
dc.description.abstractTeacher education has a special place in the educational system of each country. The quality of teacher training is the key to eff ective training competitive human capital of the country, fulfi llment of each individual, providing labor market and the state highly qualifi ed specialists.In the article the features of organization and implementation of school-focused training model in the Greek school context have been defi ned, according to its special social, racial and cultural characteristics. The main point of this paper is the innovative, fl exible and decentralized practice of school-focused training, which can meet the specialized training needs of a school unit and educational work. The article aims to analyze the role of the headmaster of the model teacher training, school-oriented planning, organization and implementation of school-based learning sector primary and secondary education within the Greek education system, according to its specifi c social, racial and cultural characteristics. Key words: teacher, Greek school context, in-service training, the school-focused training, school principal, theoretical and empirical approaches.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectвчительuk
dc.subjectгрецький шкільний контекстuk
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectорієнтована на школуuk
dc.subjectдиректор школиuk
dc.subjectтеоретичний та емпіричний підходиuk
dc.titleМодель підготовки вчителя, орієнтованої на школу в Греціїuk
dc.title.alternativeМодель подготовки учителя, ориентированной на школу в Грецииuk
dc.title.alternativeThe model of teacher training based on Greece schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ, ОРІЄНТОВАНОЇ.pdf284.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.