Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38261
Назва: | Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту |
Інші назви: | Виртуальная лаборатория как составляющая современного эксперимента Virtual laboratory as a part of modern experiment |
Автори: | Юрченко, Артем Олександрович Хворостіна, Юрій В’ячеславович |
Ключові слова: | віртуальна лабораторія, лабораторна робота, лабораторний практикум, віртуальний симулятор, лабораторний експеримент |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Юрченко, Артем Олександрович Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту / Артем Олександрович Юрченко, Юрій В'ячеславович Хворостіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 281-283. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 282-283 (10 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті коротко проаналізовано підходи у тлумаченні терміну «віртуальна лабораторія», на підставі
чого у контексті сучасних тенденцій в інформатизації освіти зроблено висновок про необхідність використання майбутніми вчителями природничо-математичних дисциплін віртуальних лабораторій. Наведено
приклад системи віртуальних лабораторних робіт. Зазначені переваги використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі. Зазначені напрямки віртуального лабораторного практикуму, таких як віртуальні
симулятори або тренажери та дистанційно виконувані віртуальні лабораторні роботи. В статье проанализированы подходы в толковании термина «виртуальная лаборатория», на основании чего в контексте современных тенденций в информатизации образования сделан вывод о необходимости использования будущими учителями естественно-математических дисциплин виртуальных лабораторий. Приведен пример системы виртуальных лабораторных работ. Указанные преимущества использования виртуальных лабораторий в учебном процессе. Указанные направления виртуального лабораторного практикума, таких как виртуальные симуляторы или тренажеры и дистанционно выполняемые виртуальные лабораторные работы. Ключевые слова: виртуальная лаборатория, лабораторная работа, лабораторный практикум, виртуальный симулятор, лабораторный эксперимент. The article analyzes approaches to the interpretation of the term "virtual laboratory" of various scientists on the basis of what in the context of contemporary trends in Informatization of education concluded on the need for future teachers naturally-mathematical disciplines virtual laboratories. Under the virtual laboratory is a complete replacement of the laboratory setup – when the whole process of measurement and processing of data involved the computer, but the hand of the researcher is only needed for proper confi guration of computer equipment. The use of virtual laboratories allows not only to observe a kind of experiment, but also directly participate in it, and this in turn contributes to learning in a more conscious and deeper level. LabVIEW (Laboratory Virtual Instrumentation Engineering Workbench) of National Instruments allows to create measuring systems and automation systems based on virtual devices is shown of a system of virtual laboratory works. Key words: virtual laboratory, laboratory work, laboratory training, simulation, laboratory experiment. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38261 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ЯК СКЛАДОВА.pdf | 809.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.