Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/384
Назва: Соціологічні підходи до визначення підприємництва
Інші назви: Sociological approaches to the definition of entrepreneurship
Автори: Кацьора, Олександр Валентинович
Ключові слова: підприємництво, соціологія підприємництва, підприємець
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кацьора, О. В. Соціологічні підходи до визначення підприємництва [Текст] / О. В. Кацьора // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 64–66. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 66 (17 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті окреслені основні підходи до тлумачен-ня феномену підприємництва в працях зарубіжних та вітчизняних соціологів. Охарактеризовано особу підприємця та розкрито поняття та суть соціоло-гії підприємництва. Ключові слова: підприємництво, соціологія під-приємництва, підприємець.
Опис: Entrepreneurship is an important subject of study of modern social science. Entrepreneurship is an effective way to infl uence economic and social processes, it covers almost all aspects of society, touching the ideology, culture, relationships, views on ways of further development of the social system. The article describes the main approaches to the interpretation of the phenomenon of entrepreneurship in the works of foreign and domestic sociologists. The entrepreneur's personality has been characterized and the concept and essence of enterprise sociology has been revealed. Key words: entrepreneurship, sociology of entrepreneurship, entrepreneur.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/384
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА.pdf220.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.