Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38592
Title: Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності
Other Titles: Psychological and pedagogical conditions of formation of readiness of future practical psychologists to professional activities
Психолого-педагогические условия формирования готовности будущих практических психологов к профессиональной деятельности
Authors: Синишина, Вікторія Михайлівна
Keywords: практичний психолог, фахова підготовка, інтерактивні технології, особистісно-орієнтований підхід, кейс-метод, проблемна лекція
Issue Date: 2019
Publisher: ДВНЗ «УжНУ»
Citation: Синишина В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності / В. Синишина // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Вип. 10. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2019. – С. 163-169.
Abstract: В статті проаналізовані психолого-педагогічні умови формування готовності до діяльності студентів, майбутніх практичних психологів. Визначено, що сформовані творчі вміння (поряд з іншими професійно-важливими якостями) виступають одним з показників професійної компетентності майбутнього практичного психолога і впливають на формування оптимальної психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності. Ефективне формування готовності до професійної діяльності орієнтується на особистісно-діяльнісний підхід у навчанні студента, необхідною умовою цього процесу є використання практичних професійних ситуацій «кейс-стаді», моделювання професійних ситуацій, проблемна лекція, «групова дискусія».
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38592
ISSN: 2307-3594
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.