Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38592
Title: | Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності |
Other Titles: | Psychological and pedagogical conditions of formation of readiness of future practical psychologists to professional activities Психолого-педагогические условия формирования готовности будущих практических психологов к профессиональной деятельности |
Authors: | Синишина, Вікторія Михайлівна |
Keywords: | практичний психолог, фахова підготовка, інтерактивні технології, особистісно-орієнтований підхід, кейс-метод, проблемна лекція |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДВНЗ «УжНУ» |
Citation: | Синишина В. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх практичних психологів до професійної діяльності / В. Синишина // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Вип. 10. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2019. – С. 163-169. |
Abstract: | В статті проаналізовані психолого-педагогічні умови формування готовності до діяльності студентів, майбутніх практичних психологів. Визначено, що сформовані творчі вміння (поряд з іншими професійно-важливими якостями) виступають одним з показників професійної компетентності майбутнього практичного психолога і впливають на формування оптимальної психологічної готовності до майбутньої професійної діяльності. Ефективне формування готовності до професійної діяльності орієнтується на особистісно-діяльнісний підхід у навчанні студента, необхідною умовою цього процесу є використання практичних професійних ситуацій «кейс-стаді», моделювання професійних ситуацій, проблемна лекція, «групова дискусія». |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38592 |
ISSN: | 2307-3594 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Страницы из ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ.pdf | 507.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.