Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синишина, Вікторія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-28T11:58:59Z | - |
dc.date.available | 2021-12-28T11:58:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Синишина В. Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти / В. Синишина // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". 2019. № 89.- С. 163-169. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено теоретичному та емпіричному дослідженню проблем індивідуального та профе- сійного розвитку фахівців у галузі практичної психології, які відіграють вирішальну роль у подальшій діяльності практичних психологів. Необхідність підготовки практичних психологів зумовлена низкою вимог, що висуваються до представників цієї професії, зокрема формування у них професійної іден- тичності, що забезпечує успіх професійної діяльності. Тому зміст навчання психолога обов’язково має передбачати формування особистості практикуючого психолога, його професійне становлення, зміну внутрішньої психічної структури суб’єкта навчання, оскільки основним інструментом у роботі практику- ючого психолога є він сам. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the theoretical and empirical investigation of the problem of individual and professional development of specialists in the practical psychology field, which play a crucial role in the further activities of practical psychologists. The necessity in training future practical psychologists is caused by a number of requirements, nominated to representatives of this profession, in particular formation of their professional identity that provides a success of professional activity. Therefore the content of teaching psychologist must include the formation of practicing psychologist’s personality, his/her professional development, change in the internal mental structure of the subject learning, such as the main instrument in the work of the practicing psychologist he/she is. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутні практичні психологи | uk |
dc.subject | професійна ідентичність | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | особистісне становлення | uk |
dc.subject | vocational training | uk |
dc.subject | future practical psychologists | uk |
dc.subject | professional identity | uk |
dc.subject | institutions of higher education | uk |
dc.subject | personal formation | uk |
dc.title | Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Professional identity of future practical psychologists at the stage of study in the institutions of higher education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ.pdf | 355.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.