Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинишина, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-12-28T11:58:59Z-
dc.date.available2021-12-28T11:58:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСинишина В. Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти / В. Синишина // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". 2019. № 89.- С. 163-169.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594-
dc.description.abstractСтаттю присвячено теоретичному та емпіричному дослідженню проблем індивідуального та профе- сійного розвитку фахівців у галузі практичної психології, які відіграють вирішальну роль у подальшій діяльності практичних психологів. Необхідність підготовки практичних психологів зумовлена низкою вимог, що висуваються до представників цієї професії, зокрема формування у них професійної іден- тичності, що забезпечує успіх професійної діяльності. Тому зміст навчання психолога обов’язково має передбачати формування особистості практикуючого психолога, його професійне становлення, зміну внутрішньої психічної структури суб’єкта навчання, оскільки основним інструментом у роботі практику- ючого психолога є він сам.uk
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical and empirical investigation of the problem of individual and professional development of specialists in the practical psychology field, which play a crucial role in the further activities of practical psychologists. The necessity in training future practical psychologists is caused by a number of requirements, nominated to representatives of this profession, in particular formation of their professional identity that provides a success of professional activity. Therefore the content of teaching psychologist must include the formation of practicing psychologist’s personality, his/her professional development, change in the internal mental structure of the subject learning, such as the main instrument in the work of the practicing psychologist he/she is.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні практичні психологиuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectособистісне становленняuk
dc.subjectvocational traininguk
dc.subjectfuture practical psychologistsuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.subjectpersonal formationuk
dc.titleПрофесійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeProfessional identity of future practical psychologists at the stage of study in the institutions of higher educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.