Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594
Назва: | Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти |
Інші назви: | Professional identity of future practical psychologists at the stage of study in the institutions of higher education |
Автори: | Синишина, Вікторія Михайлівна |
Ключові слова: | професійна підготовка, майбутні практичні психологи, професійна ідентичність, заклади вищої освіти, особистісне становлення, vocational training, future practical psychologists, professional identity, institutions of higher education, personal formation |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Синишина В. Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти / В. Синишина // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". 2019. № 89.- С. 163-169. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено теоретичному та емпіричному дослідженню проблем індивідуального та профе-
сійного розвитку фахівців у галузі практичної психології, які відіграють вирішальну роль у подальшій
діяльності практичних психологів. Необхідність підготовки практичних психологів зумовлена низкою
вимог, що висуваються до представників цієї професії, зокрема формування у них професійної іден-
тичності, що забезпечує успіх професійної діяльності. Тому зміст навчання психолога обов’язково має
передбачати формування особистості практикуючого психолога, його професійне становлення, зміну
внутрішньої психічної структури суб’єкта навчання, оскільки основним інструментом у роботі практику-
ючого психолога є він сам. The article deals with the theoretical and empirical investigation of the problem of individual and professional development of specialists in the practical psychology field, which play a crucial role in the further activities of practical psychologists. The necessity in training future practical psychologists is caused by a number of requirements, nominated to representatives of this profession, in particular formation of their professional identity that provides a success of professional activity. Therefore the content of teaching psychologist must include the formation of practicing psychologist’s personality, his/her professional development, change in the internal mental structure of the subject learning, such as the main instrument in the work of the practicing psychologist he/she is. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ.pdf | 355.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.