Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594
Title: Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти
Other Titles: Professional identity of future practical psychologists at the stage of study in the institutions of higher education
Authors: Синишина, Вікторія Михайлівна
Keywords: професійна підготовка, майбутні практичні психологи, професійна ідентичність, заклади вищої освіти, особистісне становлення, vocational training, future practical psychologists, professional identity, institutions of higher education, personal formation
Issue Date: 2019
Citation: Синишина В. Професійна ідентичність майбутніх практичних психологів на етапі навчання в закладах вищої освіти / В. Синишина // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". 2019. № 89.- С. 163-169.
Abstract: Статтю присвячено теоретичному та емпіричному дослідженню проблем індивідуального та профе- сійного розвитку фахівців у галузі практичної психології, які відіграють вирішальну роль у подальшій діяльності практичних психологів. Необхідність підготовки практичних психологів зумовлена низкою вимог, що висуваються до представників цієї професії, зокрема формування у них професійної іден- тичності, що забезпечує успіх професійної діяльності. Тому зміст навчання психолога обов’язково має передбачати формування особистості практикуючого психолога, його професійне становлення, зміну внутрішньої психічної структури суб’єкта навчання, оскільки основним інструментом у роботі практику- ючого психолога є він сам.
The article deals with the theoretical and empirical investigation of the problem of individual and professional development of specialists in the practical psychology field, which play a crucial role in the further activities of practical psychologists. The necessity in training future practical psychologists is caused by a number of requirements, nominated to representatives of this profession, in particular formation of their professional identity that provides a success of professional activity. Therefore the content of teaching psychologist must include the formation of practicing psychologist’s personality, his/her professional development, change in the internal mental structure of the subject learning, such as the main instrument in the work of the practicing psychologist he/she is.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38594
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.