Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38664
Назва: The Process of Teaching a Foreign Language with the Use of Social Internet Applications
Автори: Fabian, M. P.
Stoika, Olesia
Maksymova, Olga
Shalyhina, Natalia
Kochmar, Diana
Zhvava, Olga
Стойка, Олеся Ярославівна
Фабіан, Мирослава Петрівна
Ключові слова: Social Networks, Foreign languages, Technology, Discipline, Pedagogy, Method
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: The Process of Teaching a Foreign Language with the Use of Social Internet Applications / M. Fabian, O. Stoika, O. Maksymova, N. Shalyhina, D. Kochmar, O. Zhvava // Journal of Critical Reviews . Vol 7, Issue 14, 2020. Р. 502–505.
Серія/номер: Journal of Critical Reviews;
Короткий огляд (реферат): This article proposes the use of social networks as an Internet phenomenon. The place and level of social networks has been determined. It has been determined that social networks are a resource with promising pedagogical potential. The analysis and assessment of social networks from the point of view of the possibility of learning a foreign language and the possibility of their use as a means of teaching. The most used and popular platforms were analyzed and based on their ability to teach all types of speech activity, the Internet resources "Instagram", "Twitter" and "Facebook" were selected as the object of the study. The system of tasks of teaching all types of speech activities and showing the advantages of the “Instagram”, “Twitter”, and “Facebook” platforms has been proposed and briefly reviewed. Keywords: Social Networks, Foreign languages, Technology, Discipline, Pedagogy, Method.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38664
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf653.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.